دیزاین و تزیین دکوراسیون اتاق خواب با تغییرات ساده

شرکت ماهون چوب قم

بعضی از افراد از تکرر شکل ظاهری دکوراسیون منزل خود نفرت دارند و همیشه تمایل دارند که هر چند وقت یکبار تغییری در دکوراسیون منزل یا اتاق خواب خود بدهند. زوجی که صاحب این اتاق خواب هستند سعی کرده اند تا با تغییراتی ساده و کم هزینه به بهترین شکل ممکن هم ظاهر اتاق را تغییر بدهند و هم به زیبایی و جذابیت آن بیفزایند.
تغییر و تزیین دکوراسیون اتاق خواب با ۳ تغییر ساده
تغییر و تزیین دکوراسیون اتاق خواب با ۳ تغییر ساده
خانم خانه می گوید : ما از حضور در این اتاق خواب لذت می بردیم و دکوراسیون آنرا دوست داشتیم ولی گذر زمان باعث میشود انسان تشنه تنوع و تغییر بشود از این رو تصمیم به تغییر دکوراسیون گرفتیم، این آخری ها در اتاق خواب احساس دلتنگی و کلافگی میکردم.

۱٫ الفبای طراحی دکوراسیون می گوید اگر می خواهید فضا را بزرگتر از آن چیزی که هست جلوه بدهید سراغ رنگ های روشن بروید وقتی هم که بحث انتخاب رنگ های روشن به میان می آید آن وقت است که سفید پادشاهی میکند. در ابتدا دیوارهای اتاق خواب را یکدست رنگ سفید زدیم. به سقف بخاطر مشکلاتی که رنگ آمیزی آن دارد دست نزدیم و همانطور باقی ماند.

۲٫ در مرحله بعد به سراغ وسایل داخلی اتاق خواب رفتیم دو قفسه چوبی و صندلی کهنه قدیمی را از اتاق اخراج کردیم. (البته در تصاویر این وسایل کاملا گویا و قابل مشاهده نیستند.) به جای آنها یک دروار چوبی با رنگ بندی سفید و قهوه ای سیر تهیه کردیم و در اتاق قرار دادیم و کمی هم در میزها و تجهیزات دو طرف سرویس خواب تغییر ایجاد کردیم و رنگ آنها را با دراور ست کردیم. روتختی قدیمی را با روتختی که از مادرم هدیه گرفته بودم عوض کردیم، رنگ و مدل روتختی انسان را یاد سربازان نیروی دریایی می اندازد.
۳٫ و در مرحله آخر برای اینکه از بیشترین میزان نور در اتاق خواب بهره مند باشیم از یک پرده توری سفید روی پنجره استفاده کردیم ، در طول روز کرکره را در بازترین شکل ممکن قرار می دهیم و برای اینکه فضای داخل اتاق از بیرون دید نداشته باشد از پرده بهره می بریم. قبل از این تغییرات برای اینکه اتاق از بیرون نما نباشد مجبور بودیم کرکره را در حالت نیمه باز قرار دهیم و همین موضوع باعث میشد نور کمتری در اتاق خواب داشته باشیم. افزایش نور اتاق خواب باعث شد تا بزرگتر و دلبازتر به نظر بیایید.
ما که با کمترین هزینه ممکن اتاق خواب خود را متنوع کردیم شاید به دید دیگران این اتاق خواب خیلی ساده و محقر باشد ولی برای من و همسرم یک اتاق خواب نو و ایده آل است که با کمترین هزینه ممکن به آن دست پیدا کرده ایم.

۱۴۴۷۵

۱۴۴۴

 

منبع:http://www.nobaraneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم