مدل های کتابخانه دیواری ،ظریف و ابتکاری جدید

شرکت ماهون چوب قم

یک مدل کتابخانه فانتزی ولی فوق العاده ساده و مدرن مهمان این بخش از سایت نوبرانه است. این کتابخانه به شکل آویزان و معلق کتاب ها را در حالت تکیه داده به دیوار و با اتکا به بندهای مخصوصی که دارد نگه میدارد. در واقع این کتابخانه از سه بخش اصلی تشکیل شده است، یک پایه چوبی که به دیوار وصل میشود و در حقیقت پایه اصلی تکیه گاه و نگهدارنده کتابخانه است و دومین بخش گیره های مخصوصی هستند که روی پایه نصب شده اند و بصورت کشویی به  سمت چپ و راست حرکت می کنند تا نمایش متن روی جلد کتاب ها به راحتی قابل نمایش و مطالعه باشد و آخرین بخش، بندهای مخصوص محکمی هستند که به همین گیره ها نصب شده اند و بصورت عمودی آویزان شده اند. در انتهای بندها یک تکه چوب کوچک نصب شده است که نقش قفل نگهدارنده را بازی میکنند و از افتادن کتاب ها جلوگیری می کنند.

یک طرح فوق العاده ساده که خود شما هم اگر کمی از ذوق و سلیقه خود را به خرج دهید می توانید همانند آنرا بسازید و به دیوار اتاق خواب یا نشیمن خود نصب کنید و خوش ذوقی و هنرنمایی خود را به رخ اطرافیان بکشید.

کتابخانه خانگی با طراحی جدید، ظریف و ابتکاری

طراح و مبتکر این کتابخانه زیبا خانگی و فانتزی ، ناتاشا فریشکورن نام دارد. بدنه اصلی و نگهدارنده کتاب ها از چند ورقه چوبی خیلی نازک انعطاف پذیر که روی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. این ورقه های چوبی از طرفین، داخل دو پایه فلزی استیل که از قبل روی دیوار نصب شده اند قرار می گیرند. کتابخانه مدرن و کمجا موردن نظر ما کاملا آماده استفاده است حالا کافیست تا کتابها را برداریم و در بین لایه های چوبی که حالت ارتجاعی و انعطاف پذیر دارند قرار دهیم.

 

عکس-کتابخانه-چوبی عکس-کتابخانه-خانگی عکس-کتابخانه-دیواری عکس-کتابخانه-مدرن مدل-کتابخانه-دیواری-۲کتابخانه-جدید-فانتزیساخت-کتابخانه  کتابخانه-ساده-مدرن

 

Copy of کتابخانه-و-شلف-۱  کتابخانه-و-شلف-۲ کتابخانه-و-شلف-۳ کتابخانه-و-شلف-۴ کتابخانه-و-شلف-۵ Copy of کتابخانه-و-شلف-۲

 

 

 

 

منبع:http://www.nobaraneh.com/

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم