گروه صنعتی منبت کاران

شرکت ماهون چوب قم

 گروه صنعتی منبت کاراندر ابتدا ، نرده های چوبی از طراحی ساده ای برخوردار بودند اما با پیشرفت تکنولوژی ، تغییرات قابل توجهی در شکل و نحوه ساخت آنها بوجود آمد بطوریکه امروزه علاوه بر روش های سنتی و یا استفاده از ماشین های خراطی ، میتوان با بهره گیری از دستگاه های سی ان سی چوب ، باعث تسریع در فرآیند ساخت این محصول شد.
در طراحی و ساخت نرده های چوبی ساده و یا منبت با استفاده از دستگاه های سی ان سی چوب ، در ابتدا طرح مورد نظر بنا به سلیقه مشتری و یا طبق طرح های ژورنالی ، توسط نرم افزارهای مربوطه بصورت سه بعدی طراحی شده و فایل کامپیوتری آن جهت خراطی و یا منبت کاری به دستگاه ارسال می شود.

“گروه صنعتی منبت کاران” با برخورداری از پشتوانه های مطلوب در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری ، نظیر بهره مندی از دستگاه های سی ان سی پیشرفته چوب و نیز استفاده از نرم افزارهای طراحی و ماشینکاری به روز ، آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی و منبت کاری نرده های چوبی و همچنین نصب انواع نرده چوبی به مشتریان خود می باشد.

از جمله این خدمات:
– طراحی انواع مدل های نرده چوبی ، بنا به درخواست مشتری و براساس طرح های ژورنالی
– ساخت و منبت کاری انواع نرده چوبی بصورت کاملا هم شکل و هم اندازه
– ساخت و منبت کاری سایر قطعات نرده نظیر: نعلبکی ، دست انداز ، ایستگاه
– رنگ آمیزی نرده های چوبی ، بنا به سلیقه مشتری
– نصب نرده چوبی در محل (در سراسر ایران)

— برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی ، منبت کاری و نصب انواع نرده چوبی و یا سفارش کار ، لطفا با شماره های مندرج در زیر و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.
** شماره های تماس: ۳۶۳۱۴۱۳۴-۰۲۶

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.
** آدرس پست الکترونیکی: monabbatkaran.co@gmail.com

— برای بدست آوردن اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده در زمینه منبت توسط گروه صنعتی منبت کاران ، می توانید از سایت اینترنتی ما بازدید کنید:
**آدرس سایت: www.monabbat.com

— جهت مراجعه حضوری و کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید به آدرس درج شده در ذیل مراجعه کنید:
** کرج – جاده محمدشهر – نرسیده به سه راهی همایون ویلا – روبروی نمایندگی ایران خودرو – جنب تالار سیب – انتهای کوچه شهید بورقی – پلاک ۲۰

_۱۶_۲۰۱۳۰۷۱۳_۱۲۵۴۵۰۰۲۷۲

file-1358595488

image

pich_0_a_20121119_1068936641

RahPelleh-(www.booloor.com)- 119

 

هنر منبت از جمله زیباترین و باارزش ترین آثار دستی هنرمندان کشور ما بشمار می‌رود.
در منبت کاری ، طرح و نقش بصورت برجسته روی زمینه کار قرار می‌گیرد. هنر منبت کاری ، بیشتر به صورت کنده کاری روی چوب و ام دی اف اجرا می‌شود.
البته در برخی دیگر از رشته‌ های هنری چوبی مثل خراطی ، ابزار زنی و معرق‌کاری نیز نوعی کنده کاری اجرا می‌شود اما نمی‌توان به آنها عنوان منبت کاری اطلاق نمود ، زیرا منبت کاری ، نوعی کنده کاری غیر همگن برای رسیدن به نقش برجسته مطابق با طرح های مورد نظر است.

در هنر منبت ، منبت کار ابتدا طرح مورد نظر را روی چوب قرار داده و سپس با استفاده از ابزار منبت کاری شروع به کنده کاری چوب می کند.

قطعات منبت کاری شده با دست صرف نظر از اینکه محصولاتی هنری هستند ، مشتریان متعددی هم دارند. کنده کاری قطعات منبت با دست معمولا زمان زیادی می برد و قطعات ساخته شده همیشه یک اندازه و دارای دقت و ظرافت یکسان نیستند. اما امروزه با وجود دستگاه های CNC مخصوص منبت ، این معایب برطرف شده و منبت کاری با استفاده از دستگاه CNC مخصوص منبت دارای مزایای بسیاری است.

منبت کاری با دستگاه CNC منبت در مقایسه با منبت کاری به روش دستی واجد مزایای متعددی است:

۱٫ سرعت انجام کار بسیار بالاتر از سرعت کار دستی است.
۲٫ امکان تراش طرح های بسیار ظریف و امکان تسریع فرآیند تراش چوب می باشد.
۳٫ امکان تولید انبوه قطعات منبت به سهولت بوجود می آید.
۴٫ هم شکل و هم اندازه بودن تمام قطعات ساخته شده

دستگاه CNC منبت قابلیت تولید انواع محصولات چوبی منبت را که به روش دستی تولید می شوند را نیز دارا می باشد:

– انواع قاب چوبی منبت (قاب عکس ، قاب آینه ، قاب تابلو فرش)
– انواع قطعات تزیینی منبت مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار نظیر: سردر چوبی ، سرستون چوبی ، نرده چوبی
– انواع قطعات منبت جهت ساخت مبل های چوبی یا استیل نظیر: پایه مبل ، دسته مبل و تاج مبل
– انواع قطعات منبت مورد استفاده در میز ، صندلی ، بوفه ، ویترین ، کنسول ، شومینه چوبی و …
– و …

گروه صنعتی منبت کاران ، با برخورداری از پشتوانه های مطلوب در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری ، نظیر بهره مندی از دستگاه های CNC پیشرفته چوب و نیز استفاده از نرم افزارهای طراحی و ماشینکاری به روز ، نظیر Art Cam و Power Mill آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه منبت به مشتریان خود می باشد:

* طراحی و ساخت انواع قطعات منبت ، بصورت تخت یا دوار
* طراحی و ساخت قطعات منبت ، مورد استفاده در در صنعت مبلمان نظیر: دسته مبل ، پایه مبل ، تاج مبل
* طراحی و ساخت قطعات منبت ، مورد استفاده در تزیینات و دکوراسیون داخلی ساختمان نظیر: درب های منبت ، تابلوهای منبت ، نرده های چوبی منبت
* طراحی و ساخت انواع قاب شومینه
* طراحی سه بعدی انواع طرح های منبت ایرانی ، ایتالیایی و اسلیمی قابل اجرا بر روی انواع CNC
* ساخت قطعات منبت مورد نیاز برای تولید انواع سرویس خواب ، میز ، بوفه ، ویترین ، ساعت دیواری ، قاب آینه منبت
* ساخت مجسمه و پیکره منبت

علاوه بر این دکوراتورها ، سازندگان مبلمان منزل و مراکز اداری و تجاری ، سازندگان سرویس های خواب و تولید کنندگان کمد ، بوفه و ویترین ، کابینت سازها ، سازندگان دکوراسیون آشپزخانه و رستوران و هتل ها و سایر سازندگانی که به قطعات منبت کاری شده خاصی نیاز دارند ، می توانند نمونه قطعات منبت مورد نیازشان را به همراه چوب ارائه کنند.

همچنین سازندگانی که نیاز به طرح هایی بدیع برای محصولاتشان دارند ، می توانند تصویری از طرح مورد نظر را به ما ارائه کنند. گروه صنعتی منبت کاران ، نمونه اولیه قطعه را ساخته و پس از اخذ تاییدیه مشتری ، به تعداد مورد نیاز از آن تولید می کند.

گروه صنعتی منبت کاران ، پس از اسکن لیزری قطعات و تهیه فایل کامپیوتری و یا طراحی مدل درخواستی ، قطعات مورد نیاز را در مدتی کوتاه و با ابعادی کاملا مشابه تولید کرده و به مشتری تحویل می دهد.

—- برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی و ساخت قطعات منبت یا سفارش کار ، لطفا با شماره های مندرج در زیر و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.

**** شماره های تماس: ۳۶۷۰۱۵۵۷-۰۲۶ – ۰۹۱۲۵۶۵۳۵۳۷ – ۰۹۳۶۱۵۱۵۳۸۷
**** آدرس پست الکترونیکی: monabbatkaran.co@gmail.com

—- برای بدست آوردن اطلاعات در مورد خدمات منبت کاری گروه صنعتی منبت کاران ، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:

**** آدرس سایت: www.monabbat.com

فروشگاه اینترنتی :shop.monabbat.com

**** آدرس دفتر: تهران – بزرگراه ستاری – ابتدای بلوار فردوس شرقی – پلاک ۴۳۸ – طبقه اول – واحد ۴

** شماره تماس : ۰۹۱۲۳۱۷۷۶۰۳ (مهندس زرگر)

**** آدرس کارگاه: کرج – ابتدای جاده محمدشهر – نبش میدان میوه و تره بار – جنب نمایندگی سایپا – پلاک ۴۴

تابلو منبت

انواع تابلوهای منبت، با نقش و نگارهای متنوع و در ابعاد و طرح های مختلف، مکمل زیبایی دکوراسیون هر فضایی، بویژه منزل و یا محل کار می باشند. طرح و شکل تابلو، رنگ آمیزی تابلو و حتی قاب آن، از عوامل بسیار مهم در انتخاب یک تابلو جهت زیباسازی فضای داخلی یک ساختمان هستند. صرف نظر از این تاثیرات، گاهی نقش های کاربردی عظیم تری نیز به تابلوها محول می شود. از جمله می توان تغییر ابعاد ظاهری فضا را نام برد.

“شرکت صنعتی منبت کاران” با استفاده از قابلیت های خود، امکان تولید انواع تابلوهای چوبی منبت در طرح های متنوع و با ابعاد مختلف را برحسب سلیقه و نیاز مشتریان عزیز فراهم آورده است. همچنین، علاوه بر متنوع بودن طرح های منبت موجود در سایت، امکان طراحی سه بعدی انواع تابلو چوبی در طرح های مختلف نظیر: طرح های سنتی، مدرن، مذهبی و …، و نیز طراحی طرح های ژورنالی طبق سلیقه مشتری فراهم شده است. علاقمندان می توانند پس از انتخاب طرح های موجود در سایت، و یا در صورت داشتن طرح های ژورنالی، جهت سفارش محصول و یا آشنایی با نحوه انجام کار، با ما تماس بگیرند.

۱d6018dc6172100585335593c9231b1d ۶f90333063a0100522c5c8eb2696f984 ۴۴a16a3cd2074247caa6fd646aa3876d

قاب آینه منبت
آینه یکی از عناصر مهم در دکوراسیون منزل می باشد، بطوریکه استفاده از آن نقش بسزایی در زیباسازی فضای داخلی منزل خواهد داشت. آینه ها در فضاهای مختلف کاربرد خاص خود را دارند و احساسی خاص را به فضا القا می کنند، بطوریکه استفاده از آینه در برخی از فضاها بعنوان عنصری ضروری و در عین حال تزیینی بحساب می آید.

آینه ها با اشکال و کاربردهای متفاوت می توانند دارای قاب باشند. انتخاب طرح و جنس قاب آینه، بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد. برای انتخاب قاب آینه بهتر است طرح و جنسی را انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه و یا محیط کار شما همخوانی داشته باشد. قاب ها در انواع مختلف چوبی، فلزی، استیل و شیشه ای در بازار موجود می باشد که در این میان، قاب های چوبی ساده و یا طرح دار و بخصوص قاب آینه های منبت کاری شده نسبت به سایر انواع قاب ها، بدلیل تنوع طرح و مدل، شکیل بودن، محبوبیت بیشتری دارند.
“شرکت صنعتی منبت کاران” با استفاده از دستگاه های پیشرفته سی ان سی چوب و بهره گیری از تخصص و تجربه طراحان خود، توانایی تولید انواع قاب آینه منبت در ابعاد، اشکال و تیراژهای مختلف را دارد. علاقمندان می توانند پس از انتخاب طرح های موجود در سایت، و یا در صورت داشتن طرح های ژورنالی، جهت آشنایی با نحوه انجام کار و یا سفارش محصول با ما تماس بگیرند.

cfdfb2e215f47616a39770f289355e66 ۱f58b453843d1a0a831be2d2b860404f ۲ff0cb734be7de656f4a5c8f943f332e baa13a472ceb1e365364add236acc77a

پنل چوبی
صفحات و یا پنل های چوبی در ابعاد و اشکال مختلف، اغلب برای کابینت آشپزخانه، انواع درب های ساختمان، تزیین قسمتی از نمای داخلی یا بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.
“شرکت صنعتی منبت کاران” با استفاده از قابلیت های خود و برخورداری از مجموعه ای از طرح های سه بعدی آماده و قابل اجرا بر روی انواع صفحات چوبی از نوع ساده و یا قوسدار، امکان تولید انواع پنل های چوبی را برحسب سلیقه و نیاز مشتریان عزیز فراهم آورده است. علاقمندان می توانند پس از انتخاب طرح های موجود در سایت، و یا در صورت داشتن طرح های ژورنالی، جهت سفارش محصول و یا آشنایی با نحوه انجام کار، با ما تماس بگیرند.

۹۸۲d95e33baa66a2021fa9755ed8ae87 ۱a0ded6f4b9a1f871e00feb03359235e ۱۹d9eba4683c4434e5300fb72509cf85

تاج چوبی منبت
تاج های چوبی منبت بطور معمول جهت ساخت و تزیین قسمت های فوقانی مبل و کاناپه های چوبی و یا استیل، بوفه، ویترین، کنسول، کمدها و سرویس های خواب چوبی بکار می روند. از دیگر سو تاج های منبت کاری شده در تزیین و معماری قسمت های مختلف ساختمان ها، ویلاها، تالارها، رستوران ها و … کاربرد دارند.

“شرکت صنعتی منبت کاران” با استفاده از قابلیت های خود، امکان تولید انواع تاج چوبی منبت در طرح های متنوع و با ابعاد و کاربردهای مختلف را برحسب سلیقه و نیاز مشتریان عزیز فراهم آورده است. همچنین، علاوه بر متنوع بودن طرح های موجود در سایت، امکان طراحی سه بعدی انواع تاج در طرح های مختلف نظیر: برگ کنگری، انگوری، برگ بلوطی، طرح گلدار، طرح حلزونی و نیز طراحی طرح های ژورنالی طبق سلیقه مشتری فراهم شده است. علاقمندان می توانند پس از انتخاب طرح های موجود در سایت، و یا در صورت داشتن طرح های ژورنالی، جهت سفارش محصول و یا آشنایی با نحوه انجام کار، با ما تماس بگیرند.

fc1b90ce6d1cebaeded3006acf509bea ۰۲۸۴۷d33d7e05b283dda4918b8e32c6c ۸۴۰۵۳۳۳۰۰۰۳f0b472e3e16dc0dcad138

ستون چوبی منبت
ستون های منبت کاری شده چوبی می توانند در معماری و تزیین قسمت های مختلف ساختمان های مسکونی، ویلاها، رستوران ها، هتل ها، تالارها و سالن های همایش مورد استفاده قرار گیرند.

“شرکت صنعتی منبت کاران” امکان تولید ستون های چوبی منبت در طرح های متنوع و با ابعاد مختلف را برحسب سلیقه و نیاز مشتریان عزیز فراهم آورده است. همچنین، علاوه بر طرح های منبت موجود در سایت، امکان طراحی سه بعدی انواع ستون در طرح های مختلف نظیر: کنگری، انگوری، نواری و نیز طراحی طرح های ژورنالی طبق سلیقه مشتری فراهم شده است.

علاقمندان می توانند پس از انتخاب طرح های موجود در سایت، و یا در صورت داشتن طرح های ژورنالی، جهت سفارش محصول و یا آشنایی با نحوه انجام کار، با ما تماس بگیرند.

f0a9f0859845d22394aaa4ba73129109 ۹d4cc738dbe70ec9c6d77afebecdbb5e ۴۵۶be0c7414f56519568814483b75d0e
نرده چوبی منبت
نرده های چوبی بسته به فضای داخلی ساختمان و طبق سلیقه مشتری طراحی و ساخته می شود.
نرده‌ چوبی در مقایسه با دیگر انواع نرده ها، علاوه بر آنکه بعنوان حفاظ جهت ایمن سازی پله‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند، به لحاظ ظاهری، باعث زیباتر شدن فضای ساختمان می شود.
در ابتدا، نرده های چوبی از طراحی ساده ای برخوردار بودند اما با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات قابل توجهی در شکل و نحوه ساخت آنها بوجود آمد بطوریکه امروزه علاوه بر روش های سنتی و یا استفاده از ماشین های خراطی، می توان با بهره گیری از دستگاه های سی ان سی چوب، باعث تسریع در فرآیند ساخت انواع نرده، بویژه نرده های چوبی منبت در ابعاد و مدل های مختلف شد.
“شرکت صنعتی منیت کاران” با استفاده از دستگاه های پیشرفته سی ان سی چوب و بهره گیری از تخصص و هنر طراحان خود، امکان طراحی و ساخت انواع نرده چوبی منبت با طرح و نقش های متنوع و زیبا، در ابعاد و اشکال مختلف را ایجاد کرده است. همچنین امکان نصب انواع نرده های چوبی منبت توسط نصاب های مجرب این گروه در هر نقطه ای از کشور فراهم شده است. علاقمندان می توانند پس از انتخاب طرح های موجود در سایت، و یا در صورت داشتن طرح های ژورنالی، جهت سفارش محصول و یا آشنایی با نحوه انجام کار با ما تماس بگیرند.

۰۵d972c714e327ca5ff4412ab7ef0b5b ۴۵۶be0c7414f56519568814483b75d0e a6eb0aa0443b71fa6cf62350cf1b084f a6eb0aa0443b71fa6cf62350cf1b084f (1)

در چوبی (درب چوبی منبت کاری شده)

“شرکت منبت کاران”، مجموعه ای از درهای چوبی را بصورت سفارشی برای سازندگان یا دکوراتورهایی که مایل هستند از درهای لوکس چوبی منبت استفاده کنند، تولید می کند.

طرح های در چوبی که در این صفحه می بینید بخشی از نمونه درهایی است که امکان سفارش گذاری آنها وجود دارد.

علاوه بر این درها، مشتریان ما می توانند طرح های مورد نظر خود را نیز برای ما ارسال کنند تا در از روی آن ساخته شود.
طبعا نمونه درهای چوبی که از روی طرح های خود شرکت ساخته می شود، قیمت پایین تری نسبت به طرح های خاص مشتریان خواهد داشت زیرا نیاز به طراحی ویژه دارد. اما اگر مشتریان طرح ویژه ای داشته باشند که تعداد زیادی از آن را نیاز داشته باشند، قیمت ها در سطح درهای موجود خواهد بود.
برای سفارش یک در، مشتری باید موارد زیر را معین نماید:

مدل در چوبی مورد نظر
ابعاد (عرض و ارتفاع در)
خام یا رنگ شده بودن در چوبی
نوع پوشش یا رنگ مورد نظر (در صورت نیاز به در آماده نصب)
انتخاب یا عدم انتخاب چارچوب منبت کاری شده

WD18 WD01 WD02 WD05 WD06 WD07 WD08 WD09 WD10 WD11 WD12  WD14 WD16 WD17

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم