شرکت برنا ابزار توس

شرکت ماهون چوب قم

شرکت برنا ابزار در سال ۱۳۷۶ با توجه به نیاز کشور و به منظور طراحی و ساخت سیستمهای اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید.پس از آن در اندک مدتی موفق به ساخت و تولید اولین سری دستگاههای برش و عرضه آن به بازار شد.در سال های پس از آن با توجه به مبانی و اصول اولیه شرکت ، مهندسین و متخصصان ما توانستند ضمن طراحی و ساخت دستگاه ها در مدل های مختلف و فروش آنها به طیف وسیعی از مصرف کنندگان ، علاوه بر تامین زنجیره تولید در کشور و رفع نیاز کشور به واردات این سری دستگاه ها، صرفه جویی ارزی قابل ملاحظه ای را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد.از آغاز توجه خود را بر دو اصل کیفیت و کارایی نهادیم و گامهای اساسی و مهمی را برداشتیم تا دستگاه هایمان را علاوه بر جنبه نرم افزاری و سخت افزاری با بهترین و مرغوبترین لوازم و قطعات روانه بازار نماییم.

حجم بالای فروش تولیدات و رضایتمندی خریداران مهمترین دلیل بر کیفیت بالای محصولات و استفاده از دانش روز در ساخت و تولید و البته مایه افتخار کارکنان برنا ابزار خواهد بود.برنا ابزار با علم به نیاز کشور و در راستای تنوع محصول ، اقدام به تولید دستگاه های راسته بر ده هد برش ، پرتابل CNCخط کامل مونتاژ H، واترجت،دریل CNC و فرز چوب نموده است .برنا ابزار به عنوان بزرگترین تولید کننده ماشین آلات برش CNC در فضایی به متراژ ۲۶۰۰ متر مربع فضای کارگاهی و ۵۱۰ متر مربع فضای اداری مشغول خدمت گذاری به ایران سربلند است.برنا ابزار در تمامی شهرهای بزرگ کشورمان از جمله تهران- شیراز – اصفهان – کرمان – تبریز – ساوه و … دارای دفاتر نمایندگی است .بگونه ایکه در تهران سه نماینده فعال و یک واحد نصب نگهداری و خدمات پس از فروش کار خدمات و پشتیبانی تولید ات را به مطلوبترین صورت ممکن تضمین می نمایند.مهندسان ، متخصصان و پرسنل برنا ابزار امیدوارند که تولیداتشان علاوه بر رضایت مشتریان مشکل پسند کشورمان بعنوان یک محصول ایرانی سربلندی ایران عزیر را بدنبال داشته باشد.

و از طرفی جایگاهی در بین کشورهای همسایه به عنوان برندی معتبر در زمینه ساخت انواع ماشین آلات CNC بوجود آورد. دریافت ۲ گواهینامه بین الملی راه را در زمینه صادرات دستگاههای این شرکت در بین این کشورها باز کرد.

دفتر مرکزی : مشهد – کیلومتر ۲۰ جاده قوچان – خیابان رب زشک – نبش کوچه اول
تلفن: ۶ – ۳۲۴۹۳۷۹۴ ۰۵۱
دورنگار : ۳۲۴۹۳۷۹۷  ۰۵۱

سایت:http://www.bornaabzar.com/

فرز منبت مدل کسری

۱
فرز منبت مدل کسری
دستگاه فرز چوب، یک دستگاه منبت کاری با قابلیت کار در سه بعد و بیشتر می باشد. این دستگاه قابلیت منبت کاری سه بعدی بر روی انواع فرآورده های چوبی ، تفلون ، ارتالون و مواد نرم را داراست. کار با این دستگاه بسیار آسان است. در ابتدا بایستی نقشه منبت مورد نظر توسط نرم افزار طراحی سه بعدی طراحی شود، سپس این نقشه می بایست توسط نرم افزار های واسط مانند PowerMille یا Mastercam تبدیل به GCode گردد.

فرز منبت مدل نگاره

۲
در این مدل، با اضافه شدن یک روتاری، دستگاه علاوه بر منبت کاری سطوح تخت، قابلیت منبت برروی اشکال غیر تخت (مدور) را نیز دارا می باشد. در واقع محور روتاری این دستگاه با دوران قطعه کار امکان منبت تمام سطوح آنرا امکان پذیر می سازد.

فرز منبت پرنیان

۳
فرز منبت پرنیان
مدل پرنیان دستگاهی با صرفه و کار آمد، جهت تولید قطعات کوچک می باشد.اندازه کوچک و سبک دستگاه حمل و نقل آنرا آسان نموده است.

نگین

۴
بسیاری از کارهای منبت کاری برروی سطوح گرد انجام می گیرد. بعنوان مثال پایه های مبل و صندلی، مجسمه های تمام قد و ستونهای تزئینی و بسیاری از اقلام دکوری از این جمله اند.

مولتی اسپیندل

۵
مولتی اسپیندل
دستگاههای فرز چوب جهت انجام منبت کاری بر روی فرآورده های چوبی ، بکار می روند . این نوع عملیات می تواند برای کارهای تک منظوره و یا کارهایی که به صورت انبوه تولید میگردند ، استفاده شود .

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم