شرکت ماشین سازی اریا

شرکت ماهون چوب قم

شرکت ماشین سازی اریا فعالیت خود را در صنف چوب از سال ۱۳۸۰ با ساخت دستگاه پرس وکیوم شروع کرد این شرکت امروزه با ساخت برخی ماشین الات دیگر همچون انواع دستگاه های سی ان سی تخت و سی ان سی روتاری ( منبت زن) جایگاه معتبری در بین تولیدکننده های داخل کشور کسب کرده است. این شرکت پس از فروش به حد نصاب انواع ماشین الات در اکثر شهرهای ایران امروز قدم در عرصه صادرات ماشین الات تولیدی خود به کشورهای همسایه از قبیل اذربایجان ، عراق ، ترکیه و… نموده است. ماشین سازی اریا جهت سهولت در دسترسی مصرف کنندگان به این شرکت از مدت ها قبل اقدام به اخذ نمایندگی فعال در اکثر شهرهای بزرگ کرد. و امروزه با وجود ۲۰ نماینده و عاملیت فروش مستقیم با همکاران و مصرف کنندگان محترم می توانند جزء بزرگترین شرکت های فعال در صنف چوب ایران می باشد. .شرکت اریا مفتخر است که با کادری مجرب در زمینه تولید و خدمات پس از فروش توانسته رضایت صد در صدی مشتریان خود را از نظر کیفیت محصولات و کارکرد اسان و راحت ماشین الات و خدمات های نوین و بی وقفه و… کسب کند

دفتر مرکزی: تهران – اتوبان یادگار امام – نبش بلوار خرم رودی – پلاک ۱

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

توضیحات:
سی ان سی منبت ۲-سی ان سی تخت ۳- پرس وکیوم
سی ان سی منبت روتاری:
این دستگاه مدل پیشرفته دستگاه های منبت زن و کپی تراش دستی می باشد که با استفاده از نسل جدید کنترلرهای چهار محور همزمان و کامپیوتر تحت کنترل وفرمان اپراتور می باشد. دستگاه CNC چهار محور (FOUR AXIS) را با نام های CNC منبت زن یا CNC ROTARY نیز می شناسند .این دستگاه قابلیت کار بر اجسام سه بعدی با قابلیت چرخشی قطعه کار توسط محور چهارم را دارا میباشد. نکته قابل توجه در این دستگاه کارکرد چند بعدی یا ) (HEAD اسپیندل همزمان برروی قطعه کار می باشد که منجر به افزایش تولید تا ۱۶ برابر می گردد. این دستگاه در اصناف مختلف از جمله مبلمان ، دکوراسیون داخلی ، قالبسازی ، صنایع دستی ، مجسمه سازی ، MDF و… می باشد. از نکات مهم در زمینه کارکرد دستگاه : اتومات بودن دستگاه و تکمیل ۱۰۰ درصدی قطعه کار بدون نیاز به کار دست می باشد و با توجه به مشکلاتی که در زمینه کار دست و هزینه ها و مشکلات جانبی کارگاه وجود دارد استفاده از دستگاه منبت از نظر زمان حجم تولید و کیفیت کار انجام شده کاملا مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه قابلیت کار ۲۴ ساعته بدون توقف دارد و از نظر میزان تولید تا ۲۰۰ قطعه کار در روز می باشد و این نکته باعث استقبال تولیدکننده از دستگاه می باشد

سی ان سی تخت:
دستگاه سی ان سی ماشینی تشکیل شده از یک صفحه تخت (معمولا از جنس فیبراستخوانی و یا باگالیت و… و مجهز به پمپ ساکشن و یک قطعه به نام اسپیندل می باشد.قطعه اسپیندل به کنترلر (سیستم کامپیوتری ) متصل است شما با استفاده از این دستگاه می توانید هر طراحی و حکاکی یا برشکاری با استفاده از سیستم کامپیوتری برروی چوب ، نئوپان ، MDF ، سنگ شیشه پلاکسی و… انجام دهید. امروزه با ورود ماشین های نسل جدید CNC تخت تحول جدید در عرصه چوب و MDF ایجاد شده تمامی وکابینت ها و پنل ها و دیوارپوش و میزهای صاف و ساده با استفاده از CNC تخت تبدیل به کارهای بسیار متنوع شده است که با استقبال چشمگیر همراه است.

پرس وکیوم:
این دستگاه مدل پیشرفته پرس های چوب می باشد که کارایی های متفاوت و فراوانی دارد.برخی از کاربردهای این دستگاه : پرس انواع روکش ها از جمله pvc ، های گلاس ، روکش طبیعی و … (صاف و ابزار خورده ) ارتفاع ۵ تا ۱۰ سانت می باشد . از قابلیت های دیگر این دستگاه انجام عملیات خمکاری (چوب mdf و …) و همچنین چاپ دکورال روی اهن و المینیوم و … می باشد. استفاده این دستگاه برای اصناف مختلف ( mdf کاران ، دکورسازان ، سرویس خواب ، میز LCD ، درب سازان ( HDF و ضد سرقت و…) مبلمان ، مبلمان اداری و…) کاربرد فراوان دارد و جواب گوی تمام تولید کننده هایی است که برای قالب کاری نیاز به گرما و فشار قابل تنظیم دارند.

مطالب مرتبط

  1. piri

    با سلام
    احتراما باستحضار میرساند کنسرسیوم صادراتی ماشین آلات تولیدی،صنعتی در دست اقدام است. لطفا جهت کسب اطلاعات با شماره واتس اپ 09035944988 تماس حاصل نمایید.
    با تشکر- پیری

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم