صنایع چوبی رویال

شرکت ماهون چوب قم
نام مغازه/شرکت/کارگاه صنایع چوبی رویال
نام و نام خانوادگی مدیر میلاد عساکره
آدرس ایمیل info@roya-furniture.ir
آدرس وب سایت www.royal-furniture
تلفن ثابت
فکس
تلفن همراه موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.
آدرس محل کار
نوع فعالیت تولید
پخش
نمایشگاه و فروشگاه
خدمات جانبی
محصولات مرتبط با چوب
محصولات شما مبلمان-سرویس خواب-میز-مبل کلاسیک-مبل های راحتی-مبل های استیل
توضیحات آگهی یک مبل خوب این که:
• پارچه مبل باید کشیده باشد
• فنر های یک مبل خوب احساس نمی شوند
• فنرهای یک مبل خوب نباید سر و صدا کند
• به وزن یک مبل همیشه توجه کنید.
• پارچه مبل باید کشیده باشد . از خرید مبل هایی با رویه شل خود داری کنید .
شرکت صنایع چوبی رویال یکی از پیشکسوتان پیشرو با نیم قرن تجربه کارآمد در صنعت مبلمان می باشد.
نام مبل:آرال
نوع رنگ:دوپوشش ترک براق
نوع اسفنج:۴۰ کیلویی یورتون(که در مدت ۵ سال با بالاترین استفاده دفرمه نمی شود.)
ارسال کالا: رایگان
ضمانت نامه:۵ سال ضمانت کتبی خدمات پس از فروش:۱۰ سال خدمات پس از فروش
انتخاب رنگ پارچه توسط مشتری:بله
شما از مواد استفاده شده در این مبل آگاه هستید ومی دانید که دقیقا چه محصولی را خریداری می کنید
قیمت بسیار مناسب نسبت به نمایشگاها
بدون درد سر،حمل ونقل ومشکلات دیگر
برای مشاهده دیگر محصولات ما به وب سایت:
WWW.ROYAL-FURNITURE.IR
ما از محصولات خود مطمئن هستیم.

 

گالری رویال در هر فصل از سال اقدام به جمع آوری کارهای تولید شده و یا آماده تولید خود بصورت یک پکیج می نماید ، شما می توانید هر فصل از این طریق کاتالوگ فصل بهار گالری رویال ( دکوراسیون بهاره و محصولات جدید ) را دریافت نمایید ، امید است بتوانیم در دکوراسیون منزل شما سهمی داشته باشیم .

ramiz

aral

ana-l

۱۲logo

۴c608d24-736b-48ad-b46a-b92c4812f3e8

۲acca4e8-bf62-4c30-902f-8852793b9102

۰۱a41459aa67787f330d8a64f6373dcc7b350cb3dd25dd166d96a01c5402b3b3

mobleman-rangarang-yaspic.ir-8

 

هنر زراندود کردن چوب با ورق طلا

فرایند زراندود کردن چوب به صبر زیاد و لطافت کاری بالایی نیاز دارد. نقوش طلایی حاصل، بایستی از حداقل صفحات ۲۵% میلیمتر (۰/۰۰۰Inc) برخوردار باشند.

البته با توجه به هزینه‌های بالای این نوع مواد، بهتر آن است که برای آغاز کار از رنگ‌آمیزی برگ‌ها و نقوش برجسته فلزی – که از قیمت پائین‌تری نسبت به چوب برخوردارند – شروع کنید. این کار اعتماد به نفس شما را در انجام کار افزایش می‌دهد.

– وسایل و مواد مورد نیاز:
چسب حیوانی، رزین‌های اپوکسی ۲ جزئی، وسایل حکاکی چوب، بتونه و کاردک بتونه،‌برس نرم، کاغذ سنباده نرم، گل رس، آمار، چاقوی کند، قلم‌موی نقاشی، سنگ عقیق.
۱- قاب چوبی را بر روی یک سطح صاف قرار داده و قطعات شکسته شده را به هم بچسبانید به قطعات اجازه خشک شدن بدهید.
۲- نواحی که بر اثرگم شدن قطعات خالی مانده‌اند را توسط رزین اپوکسی دوجزئی پر کنید. این ماده زمینه‌ای علاوه بر مقاومت بالا از خاصیت انعطاف‌پذیری و چکش‌پذیری بالایی نیز برخوردار می‌باشد. از سوی دیگر این ماده شیمیایی از قابلیت چسبندگی بالایی نیز برخوردار است.
۳- پس از خشک شدن چسب اپوکسی با استفاده از ابزار حکاکی چوب به طرح ادامه نقوش جدا شده بر روی آن بپردازید.
۴- کمی بتونه مخصوص را گرم کنید تا به غلظتی معادل دو برابر کرم‌های پوست بدهد. سپس با استفاده از یک برس نرم به پرداخت سطحی قطعه با بتونه اقدام کنید. این عمل را تا رسیدن به یک ضخامت مطلوب ادامه داده و سپس اجازه دهید تا بتونه کاملاً خشک شود.
۵- با استفاده از وسایل حکاکی به کنده‌کاری نقوش بر روی بتونه بپردازید. به یاد داشته باشید که در اغلب موارد، این بتونه است که زراندود می‌شود نه چوب. به همین خاطر در‌مورد برخی از آینه‌های پیچیده و نقش‌داد نقوش چوب در باریکه‌های کناری مخصوص جایگذاری دیده نمی‌شود.
بتونه شکل داده شده را با استفاده از یک سنباده نرم، سایش دهید. هدف از این کار، حذف هرگونه برجستگی از سطح کار و ایجاد سطحی صاف و لطیف است.
۷- با استفاده از قلم‌مو، یک لایه از رنگ خاک رس را بر روی سطح کار ایجاد کنید. این کار باعث ایجاد پس‌زمینه‌ای هماهنگ با پس‌زمینه قرمزرنگ قسمت پشتی آینه می‌شود. در ادامه مجدداً با استفاده از یک سنباده نرم به صاف کردن سطح رنگ خورده اقدام کنید.
۸- حال یک لایه ورق طلایی مخصوص این کار را بر روی یک کف‌پوش مناسب قرار داده و لایه محافظ پشت آن را جدا کنید. به عدم کثیف شدن لایه درخشنده ورق توجه کنید.
۹- ورق طلایی را به تعداد قطعات مورد نیاز خود برش بزنید. برای این کار از یک چاقوی کند و پهن استفاده کنید. حال نوبت به اتصال ورق‌ها به سطح کنده‌کاری قاب چوبی مبلمان می‌رسد.
۱۰- حال با استفاده از یک قلم‌موی نازک، یک لایه آهار را بر روی سطح کار ایجاد کنید. به آهارخوری کوچکترین فضاهای موجود در سطح کار نیز توجه کنید. حال سریعاً نسبت به چسباندن قطعات کاغذهای طلایی اقدام کنید.
کاغذهای براق مخصوص این کار بسیار سبک و انعطاف‌پذیر هستند. یک راه مناسب برای بلند کردن آنها استفاده از نیروی الکتریسیته ساکن است. یک قلم‌موی پلاستیکی را به مو و پوست خود بمالید تا در آن بار الکتریسیته ساکن ایجاد شود.
۱۲- حال با استفاده ای قلم باردار نسبت به بلند کردن ورق طلایی اقدام کنید.
۱۳- برگه طلایی را روی نواحی آهار خورده قرار دهید. وجود آهار باعث چسبیده شدن ورق و نمایان شدن برجستگی‌های موجود در سطح کار می‌شود. این کار را تا زمان پوشش تمامی نقاط خالی ادامه دهید.
۱۴- پس از پوشش یک ناحیه از کار، با استفاده از یک برس نرم بزرگ، به غبارزدایی سطح کار مشغول شوید. این امر باعث زدوده شدن کاغذها و قطعات اضافی موجود در سطح کار می‌شود. حال پس از تمیز شدن سطح، نقاط اندود شده را شناسایی و نسبت به پوشش آنها با کاغذهای رنگی اقدام کنید.
۱۵- حال پس از پایان کار با استفاده از ی سنگ عقیق به جلا دادن سطح کار اقدام کنید. این کار باعث ایجاد یک نوع رنگ و جلای خاص در سطح کار می‌شود. در حین این کار توجه کنید که با اعمال فشار زیاد باعث کنده شدن لایه‌های شفاف و طلایی از سطح کار نشوید.

 

رنگ مبلمان

انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگهایی مثل کرم روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید. در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتی المقدور مبل هایی با اشکال هندسی صلب و یا بدون منحنی انتخاب شود. در مورد نحوه چیدمان آن بهتر است مبلها را تقریبا” چسبیده به دیوار ها قرار داد علت انتخاب شکل بدون منحنی نیز این است که مبلها در کنار دیوار صاف ترکیب مناسبتری را ایجاد نمایند. حتی المقدور سعی کنید وسایل خانه را  نزدیک به دیوارها قرار دهید تا از هدر رفتن کوچکترین فضاها نیز جلوگیری شود. اگر در جلوی پنجره ها از پرده های پارچه ای استفاده می کنید بهتر است رنگ آنها نیز روشن انتخاب شود

 

تأثیر نورپردازی بر مبلمان

نور نیز نقش مهمی را در زنده کردن فضا به عهده دارد . استفاده از نور مناسب و یکنواخت در آپارتمان خفگی محیط را از بین می برد ، البته استفاده از نور طبیعی بسیار مناسبتر است . در صورت ضعیف بودن نور طبیعی کمبود آن را با بکارگیری نور مصنوعی جبران نمایید. حتی المقدور از پرده های عمودی یا کرکره ای استفاده نکنید ، زیرا از ورود نور خورشید به داخل تا میزان زیادی جلوگیری می نمایند. پرده های پارچه ای یا توری بهترین انتخاب برای پنجره های آپارتمان محسوب میشوند. زیرا نور را به خوبی از خود عبور می دهند.استفاده از نور پردازی موضعی بر روی قاب ها و … نیز باعث تحرک و ایجاد حرکت در فضا میشود.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم