نمایشگاه مبل ساویس

شرکت ماهون چوب قم

برای اولین بار در کشور مرجع معتبری در زمینه انواع سیستم های مبلمان، دکوراسیون و معماری به صورتonline  و با هدف اطلاع رسانی ، تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات در فضـــای اینترنتی در عرصه داخلی و بین المــــللی ایجاد شده است.
فضـــای مزبور در قــــالـب یــک ســـــایت اینتـــرنتی شـــامل نمــایشــگاه مـــجـــازی (ژورنال الکترونیکی/ گالری عکس ) از انواع کالاهای قابل ارائه و همچنین یک بانک اطلاعاتی جامع از کلیه محصولات و خدمات شرکت ها ، مؤسسات، تشکل‌ها و مراکز مرتبط با صنعت مبلمان ،دکوراسیون و معماری به شکل کاملاً طبقه بندی شده بوده و دسترسی به اطلاعات سایت و نیز کار با آن بسیار ساده طراحی گردیده است. پایگاه تبلیغاتی و اطلاع رسانی ایران دکوراسیون به عنوان اصلی ترین مرجع صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری علاوه بر موارد فوق شامل اخبار، مقالات علمی، اطلاعات نمایشگاهها، Link های مرتبط با کلیـــه تشکل ها و سازمان های مرتبط و … بوده و نیازهای طـــیف وسیعی از مخــــاطبین شامل مشتریان ( اعم از دولتی یا خصوصی )، تولید کنندگان و صنعتگران، اســاتید دانشگاهی، دانشجویان، تامیـن کنندگان مــواد اولیه ماشــــین‌آلات‌‌،‌ محصولات، اعضای تشکل ها و … را در کشور تـأمین می نماید.
در این پایگاه داده اطلاعات متنی و تصویری جامع از انواع میز ، کتابخانه ، فایل ، ویترین ، پارتیشن ، پیشخوان ،کانتر ، صندلی ، مبل ، سرویس خواب ، تخت ، کابینت ، پایه ، فرش ، کفپوش ، سنگ ، مصالح ساختمانی و … به شکل کاملا طبقه بندی شده ارائه گردیده است.
طراحی و اجرای این سایت بر اساس آخرین دستاوردهای روز علوم مهندسی ، اطلاع رسانی ، تبلیغاتی و بوده ‌و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی (معاونت امور اطلاع رسانی و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ) به ثبت رسیده است.
هم چنین مفتخر به دریافت تندیس هنر صنعت مبلمان و دکوراسیون و لوح زرین برترین در رسته اطلاع رسانی و تبلیغات از دومین کنفرانس بین المللی Deco 2009 می باشد. در حال حاضر این سایت به دو زبان انگلیسی و فارسی ارائه شده است و در آینده نزدیک زبانهای ترکی ، چینی ، عربی ، آلمانی و فرانسوی نیز به آن اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم