کالج چوب آل

شرکت ماهون چوب قم

نماینده فروش مبلمان اداری اریکا

فروشگاه کالج چوب آل .نماینده فروش مبلمان اداری اریکا می باشد
ما آمادگی تجهیز نمودن ادارات ، سازمانها ، ویلا های شخصی ، رستوران ها ، آمفی تاترها ، آزمایشگاه ها ، مطب ها ، درمانگاهها ، منازل ، دفاتر شما مشتریان محترم می باشیم . برای ارایه خدمات بهترین ها برای مشتریان خود آمادگی ارایه خدمات به دکوراتورهای در ضمینه فعالیت های خود می باشیم
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن مدلهای این مجموعه می توانید
به آدرس اینترنتی http://kacha.ir :
آدرس فروشگاه : تهران : خیابان حافظ پایین تر از جمهوری روبروی بیمارستان نجمیه شماره ۲۷۱
مراجعه فرمایید
جهت مشاوره در خرید می توانید به شماره تلفنهای زیر
برای تماس : ۰۲۱۶۶۷۲۹۹۲۱-۰۲۱۶۶۷۲۹۹۳۱-۰۲۱۶۶۷۲۹۹۳۸
شماره نمابر:۰۲۱۶۶۷۲۹۹۴۸
مدیرفروش: علیرضا قنبری
ایمیل مدیر فروش: info@kacha.ir
جهت ارتباط با بخش تبلیغات با ایمیل زیر تماس بگیرید همکاران دیگر قادر به پاسخگویی شما نمی باشند
kacha.furniture.store@gmail.com
برای هر چه بهتر شدن کارها وخدمات منتظر نظرات شما مشتریان و همکاران گرامی هستیم جهت ارسال نظرات خود فقط از ایمیل استفاده کنید
صندلی مدیریتی اریکا . صندلی کارمندی اریکا . صندلی کنفرانسی اریکا . صندلی انتظار اریکا . میزهای مدیریتی اریکا . میزهای کارشناسی . میزهای کارمندی اریکا . میزهای کنفرانسی اریکا . میزهای گروهی اریکا . فایل اریکا کتابخانه اریکا کانتر اریکا . پارتیشن مدرن اریکا. مبلمان اریکا . تابلو های وایت برد ریلی اریکا . میز کار و میز نوراریکا . انواع بورد اریکا صندلی آموژش اریکا

پویایی جامعه معاصر، تجهیزات کاملا جدیدی را برای تغییر و انعطاف پذیری محیط کار و منزل می طلبد. انتخاب سیستم های ساخته شده توسط گروه صنعتی کالج چوب آل (کاچا) – با بیش از نیم قرن تجربه در سازه های چوبی با روکش طبیعی و مصنوعی – یک انتخاب صحیح برای انعطاف پذیری و آرامش در محیط کار و منزل بهینه می باشد.

ساخت سازه های چوبی با مرغوبترین و مناسب ترین مواد اولیه براساس اصول مهندسی ضامن سلامت مصرف کننده و حفظ منابع ملی است.

لذا تولیدات کاچا هم سطح با استانداردهای بین المللی با ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال پشتیبانی، تولید و عرضه می گردد.

طرح سیستم قطعه ای و پشتیبانی کاچا همیشه یک راه حل کامل فراهم آورده است تا ملزومات به راحتی و سهولت، گسترش یابد و با شرایط جدید مطابقت پیدا کند.

 

_mg_0598

عملیات خشک کردن چوب

ابتدا سطح چوب را از مواد خارجی نظیر شن و ماسه و قطعات فلزی که در هنگام انبار کردن ایجاد شده است توسط دستگاه فشار باد پاک می کنیم.
علت انجام این عمل جلوگیری از صدمه زدن تیغه های اره در زمان برش خواهد بود.

پس از اتمام این مرحله الوارها را توسط دستگاه برش به اندازه های مناسب طولی در می آورند و آن ها را به طور مناسبی می چینند و سپس به سمت کوره هدایت می کنند.
در فضای بسته کوره (که در شرکت کاچا حدود ۵۰ متر مکعب می باشد) با کنترل دما درصد معینی از رطوبت نسبی چوب با چرخش هوا در مدت زمان معین (معمولا بین ۲۵ تا ۲۰ روز) گرفته می شود و رطوبت آن را به استاندارد بین المللی که ۸-۱۲ درصد است می رساند.

wood

 

روکش های طبیعی

روکش های طبیعی با زیبایی و کیفیت بالا آرامش خاصی به محیط کاری می دهند و در سه طرح ملچ، افراو راش ارائه می گردند.

روکش های مصنوعی

  • روکش های PVC پرس شده از نوع با کیفیت، با ظاهری شیک که تا لبه های ابزار کاری شده زیر کار امتداد پیدا می کند. زیر این لایه ها MDF با ضخامت های مختلف قرار دارد و در رنگ های مختلف و به روز ارائه می گردد.
  • رویه های ملامینه، تا لبه های کار ادامه دارد و کناره های کار با نوار فشرده شده و محکم PVC پوشیده شده است، زیر این لایه های MDF یا تخته فشرده می باشد و در رنگ های مختلف و به روز ارائه می کردد.
  • رویه های HPL که پوششی بسیار محکم و مقاوم بوده بر روی MDF یا تخته های فشرده شده چسبیده و تا لبه های کار امتداد دارند. کناره ها از PVC و یا HPL پستفرم شده می باشند و در رنگ های مختلف و به روز ارائه می گردند.
 محصولات:
اداری
خانگی
محصولات دیگر
راد سیستم
لیو
نیلپر
نظری
رایانه صنعت
آریکا

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم