اولین دوره کارشناسی ارشد طراحی مبلمان خانگی با رویکرد سبک زندگی ایرانی

شرکت ماهون چوب قم

اولین دوره کارشناسی ارشد طراحی مبلمان خانگی با رویکرد سبک زندگی ایرانی

مرکز علمی کاربردی انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون به عنوان اولین و تنها نهاد آموزش عالی کشور در حوزه اختصاصی مبلمان و دکوراسیون، در راستای گسترش آموزش های عالی هدفمند و مورد نیاز صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور و به منظور تأمین و تعلیم منابع انسانی مورد نیاز در سطح مدیریت طراحی(Design Management) برای این صنعت رو به رشد، پیشنهاد ایجاد رشته طراحی مبلمان خانگی در مقطع کارشناسی ارشد را برای نخستین بار در سال ۱۳۹۳ مطرح و از طریق دفتر توسعه آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای طرح در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری نمود.

نخستین جلسه رسمی دفاع از طرح پیشنهادی با عنوان کارشناسی ارشد طراحی مبلمان خانگی با رویکرد سبک زندگی ایرانی در تاریخ ۸/۴/۹۳ و در حضور کمیته ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی متشکل از:

دکتر رجبعلی برزویی(رییس جلسه)،دکتر مرتضی تشکری،دکتر یوسف حجت،مجید اخوان،دکتر فضل اله طالبی،دکتر پیمان صالحی،دکتر پیمان فلسفی،دکتر عیسی کشاورز،دکتر محمد علی کمالی،دکتر حمیدرضا میرزایی،دکتر عبدالرضا مجدالدین،دکتر سید محمد کاظم نایینی،مهندس علی معصومیان،دکتر زهرا محمدی،دکتر وحیده نگین،آسیه کشاورز،سمانه رجبی تشکیل گردید.

در جلسه مذکور نمایندگان مرکز علمی کاربردی انجمن صنفی مبلمان ودکوراسیون عبارت بودند از:

دکتر فاضل لاریجانی- ریاست مرکز

دکتر رضا سمیع زاده

دکتر رامین سمیع زاده- عضو هیأت مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون

مهندس کیوان عبدلی- مشاور آموزشی مرکز

در این نشست و پس از ارایه طرح و دفاع از لزوم تصویب این رشته از سوی نمایندگان مرکز، با اکثریت قاطع آرای کمیته ارزیابی دانشگاه جامع، دوره کارشناسی حرفه ای ارشد طراحی مبلمان به تصویب رسید و برای طرح در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به دانشگاه جامع تحویل گردید. در فروردین ماه ۹۴ دانشگاه جامع خبر تصویب نهایی این رشته در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری را اعلام و پیرو آن تنظیم و تدوین آیین نامه های اجرایی آن در مرکز علمی کاربردی این انجمن آغاز گردیده است.

در روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه نود و چهار در محل دفتر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون تفاهم نامه همکاری سه جانبه ای در حوزه علمی و فناوری با یکی از گروه های تولیدی مبلمان کشور(گروه مبلمان الدورادو)، این انجمن و مرکز طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون به امضا رسید. پیرو این تفاهم، قراردادی نیز به امضای مدیران این گروه تولیدی و ریاست محترم مرکز علمی کاربردی انجمن منعقد گردید.

مطابق شرایط و مقررات برگزاری دوره های کارشناسی حرفه ای ارشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی، برپایی این رشته و پذیرش دانشجو منوط به ابلاغ نهایی سازمان سنجش آموزش کشور بوده و پس از اعلام شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در دفترچه ثبت نام و پایگاه اینترنتی این سازمان، برپایی آزمون و مصاحبه اختصاصی، این دوره در مهرماه یا بهمن ماه سال تحصیلی۹۵-۹۴ با پذیرش دانشجو کار خود را آغاز خواهد نمود.

lwqkdxtemz_1234

pgjbghnuho_1

pqkpspwnzm_4

rnllyhloeh_3

tvbklzeapd_5

zdgplihppj_2

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم