دستگیری سارقان کارگاه نجاری و کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی در شهرکرد

شرکت ماهون چوب قم

دستگیری سارقان کارگاه نجاری و کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی در شهرکرد

 

 

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: سارقان کارگاه نجاری، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی استان در شهرکرد دستگیر و ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ یزدان حق‌پرست اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت از کارگاه نجاری در شهرکرد، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

در همین زمینه:
شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره سارقان منزل در همدان

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی پلیسی توانستند هویت اصلی ۲ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه گفت: متهمان در رویارویی با شواهد موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت اقرار کردند و با اعترافات آنان ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی، با تنظیم صورت‌جلسه به صاحبش عودت شد.

حق‌پرست با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند، به کسبه و مغازه‌داران توصیه کرد: محل کسب خود را به تجهیزات ایمنی و دوربین‌های مداربسته مجهز کنند چرا که دوربین‌های مداربسته از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری و در صورت وقوع سرقت احتمال دستگیری سارقان را افزایش خواهد داد.

منبع نوشته: https://khabarban.com/a/25327944

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم