دکوراسیون کودک و نوجوان کاراکال

شرکت ماهون چوب قم
خریدار محترم، جهت بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش، از مراکز فروش مجاز کاراکال خرید خود را انجام دهید. و کارت گارانتی را از فروشنده تحویل بگیرید.جهت آگاهی از مراکز فروش مجاز به قسمت مراکز فروش مراجعه نمایید

آدرس: تهران – کیلومتر۱۹ جاده قدیم تهران کرج – شهر قدس(قلعه حسن خان)
بلوار ۴۵متری انقلاب اسلامی – خیابان صنعت۳- پلاک۶۴
شماره تلفن:۱۴و۴۶۰۷۳۴۱۳-۰۲۱
موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

سایتwww.karakalbed.com

۲۵۰۲۵۰p967EDNmainK2

سرویس خواب فراری پلیس

خوب می دانیم که همیشه داشتن ماشین های پلیس بخشی از رویاها و آرزوهای کودکان و نوجوانان بوده است. به همین دلیل و به جهت تحقق بخشیــن به رویاها و آرزو های فرزند دلبند شما، سرویس خوابی با طــرح پلیس طراحی و تولید نمودیم. این سرویس خواب شامل یک عدد تخت ماشینی پلیس بی نظیر، یک عدد دراور ۴کشو با طرح پمپ بنزین، یک عدد کمد، یک عدد کتابخانه و یک میز تحریر همراه با کمد بالای میز می باشد. در طراحی و ساخت این سرویس، تمامی جزئیات، هارمونی بین اجزا و پارامترهای ارگونومیک طوری لحاظ شده اند که نظر هر بیننده ای را جلب می کند.
تمامی مواد اولیه مصرفی در این سرویس خواب اعم از مواد پلاستیکی، MDF، PVC و … تماماً از نوع درجه یک بوده و دارای استانداردهای بهداشتی لازم می باشند.

۲۵۰۲۵۰p967EDNmainK12

مجموعه میز تحریر

با کنار هم قرار گرفتن میز تحریر و کابین، مجموعه ای بسیار کارآمد و زیبا پدید آمده است. استفاده از اتصالات الیت و مواد اولیه درجه یک، روکش بودن درب ها، دقت ابعادی بالا به دلیل استفاده از ماشین آلات CNC، گرد بودن گوشه ها و لبه ها و … همه باعث گردیده تا این محصول به محصولی بی بدیل در نوع خود تبدیل شود.

ارتفاع(cm)

عمق(cm)

طول(cm)

شرح

۹۰ ۶۰ ۱۱۳ میز تحریر
۴۵ ۳۰ ۱۱۳ کابین بالای میز
le:

۴٫۰
۲۵۰۲۵۰p967EDNmainK9

دراور پمپ بنزین

طراحی دراور به شکل پمپ بنزین، یکی از جالب ترین و کارآمدترین ایده ها در صنعت دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان است. این مدل دراور، دارای ۴ عدد کشو ریلی در پایین و یک کمد با درب جکی در قسمت بالا می باشد. قسمت های کناری، درب جکی بالا، بر چسب ها و حتی شلنگ و نازل پمپ بنزین طوری طراحی و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که چشم هر بیننده ای را متحیر می سازد.

جهت واقعی شدن بیشتر این محصول، در مدل های دیجیتالی، در قسمت درب کمد بالا یک صفحه نمایشگر قرار گرفته است که در حالت عادی دمای اتاق و زمان را نمایش می دهد. چنانچه کلید روی نازل فشرده شود نمایشگر مشابه با پمپ بنزین واقعی شروع به شمارش  و نمایش میزان بنزین مصرفی می کند.

این محصول در دو مدل ساده و دیجیتال(دارای صفحه نمایشگر دیجیتال) موجود و قابل عرضه می باشد.

۲۵۰۲۵۰p967EDNmainK11

کمد دو درب

مانند سایر محصولات دیگر، سعی شده تا در طراحی کمد تمامی نیازهای مصرف کننده دیده شود. کمد طوری هوشمندانه طراحی شده است تا علاوه بر داشتن ظاهری زیبا،از فضای داخلی آن استفاده بهینه صورت پذیرد. قرار گیری دو عدد کشو در قسمت پایین، بر سایر مزیت های این کمد افزوده است. با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و ماشین آلات CNC، ضمن گرد شدن لبه ها و گوشه های تیز، ظاهری شیک و متفاوت نیز ایجاد شده است.

۲۵۰۲۵۰p967EDNmain16DSCF2312

تخت نوزادی بیتل

-اولین و تنها مینی تخت ماشینی ویژه نوزاد و سیمونی.

-طراحی بسیار زیبا، شیک و فانتزی.

-استفاده از مواد درجه یک و استاندارد با گریدهای بهداشتی.

-طراحی ایمن و ارگونومیک و رعایت کلیه اصول ایمنی و عدم وجود هرگونه لبه تیز در تخت.

-چرخ های طبیعی با رینگ اسپورت و لنت ترمز.

-دارای چراغ های LEDجلو، راهنما و فلاشر.

-قابلیت کنترل چراغ ها با ریموت.

-مطابق با استانداردهای روز اروپا.

 

۲۵۰۲۵۰p967EDNmainK10

کتابخانه

این کتابخانه  با ظاهری شیک و زیبا در عین سادگی جلوه ای خاص به اتاق شما می بخشد. استفاده از اتصالات الیت، درب های وکیوم شده، استفاده از ماشین آلات CNC و مواد درجه یک  باعث شده تا زیبایی و استحکام تواماً در این محصول ایجاد شود.

۲۵۰۲۵۰p967EDNmainK1

سرویس خواب فراریGH

این سرویس خواب یکی از پر طرفدارترین و در نوع خود بی نظیرترین سرویس خواب های کــودک و نوجوان است.

این سرویس خواب شامل یــک عدد تخت فراری مدل GH، یک عدد دراور ۴کشو با طرح پمپ بنزین، یـــک عدد کمد یک عدد کتابخانه و یک میز تحریر همراه با کمد بالای میز می باشد. در طراحی و ساخت این سرویس، سعی شده اسـت که با در نظر گرفتن تمامی جزئیات و ایجاد  هارمونی بین اجزا و رعـایت پارامترهای ارگونومیک، ســرویسی بی بدیل و ممتاز تولید شود تا همواره تحقق بخش رویاهای فرزند دلبنتان باشد.
تمامی مواد اولیه مصرفی در این سرویس خواب اعم از مواد پلاستیکی، MDF، PVC و … تماماً از نوع درجه یک بوده و دارای استانداردهای بهداشتی لازم می باشند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم