رئیس اتحادیه مصنوعات چوبی اصفهان: صنعتگر چوب، دیده نمی شود

شرکت ماهون چوب قم

رئیس اتحادیه مصنوعات چوبی شهرستان اصفهان گفت: قوانین درست اجرا نمی شود، یک صنعتگر چوب با عشق برای ده ها نفر شغل ایجاد می کند و انتظار دارد دیده شود، اما دیده نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان، محمد شادمند عصر روز گذشته(پنجشنبه) در نشست هم اندیشی فعالان بخش خصوصی صنعت چوب، اظهار کرد: نمایشگاه چوب، انتقال دهنده محصولات ما به بازار است، کسی نمی داند در ایران چه تولیداتی وجود دارد و هنوز مردم فکر می کنند تولیدات داخلی کیفیت خوبی ندارد.

وی ادامه داد: در کشور تنها شهری که نمایشگاه چوب را برگزار کرد اصفهان بود و این شهر در این زمینه صنعت چوب سرآمد است.

رئیس اتحادیه مصنوعات چوبی شهرستان اصفهان در خصوص مشکلات این صنف گفت: مشکلاتی نظیر دارایی، بانک و بیمه و… وجود دارد که دیگر کسی گوش‌اش بدهکار نیست. مهمترین مشکل دیگری که وجود دارد این است که قوانین درست اجرا نمی شود، یک صنعتگر چوب با عشق برای ده ها نفر شغل ایجاد می کند و انتظار دارد دیده شود، اما دیده نمی شود.

وی افزود: باید انرژی بگذاریم و همه کمک کنند تا شهرمان تغییر کند. در صنعت چوب کارخانه مادر به اندازه کافی نداریم از طرفی اگر کارخانه های “ام دی اف” زیاد شوند که در حال زیاد شدن هم هستند با میزان برش و چوب موجود در کشور سنخیتی ندارد.

شادمند افزود: دولت هنوز راهکاری برای واردات چیپس از کشورهای همسایه پیدا نکرده و درخت های کشور در حال برش خوردن است.

شهرک مصنوعات چوبی، واحدهای صنفی را کنار هم جمع می کند

همچنین مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: ایجاد شهرک مصنوعات چوبی و مبل در زمینی با مساحت ۴۰ هکتار باعث می شود واحدهای صنفی کنار هم جمع شده و بهای تمام شده شان افزایش یابد.

محمد مجیری افزود: نمایشگاه داری کار سختی است، اما برگزاری چنین نمایشگاه هایی امیدوارکننده است و در این شرایط سخت اقتصادی شرکت صنف چوب در نمایشگاه جای خوشحالی دارد.

منبع نوشته: http://isfahan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=83473

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم