روکش و پیراهن مبل ، محافظ رویه پارچه و چرم مبلمان

شرکت ماهون چوب قم

منبع: nobaraneh.com

کاش می شد مبلمان منزل را همانند روز اول نگه داشت و از دیدن رنگ و روی آن لذت برد ولی چه میشود کرد که اصلا همچین چیزی امکان پذیر نیست. ولی خوب با بعضی روش ها می توان تا حدی به این هدف رسید و از فرسودگی و رنگ پریدگی سریعتر از موعد روکش مبلمان خانه جلوگیری کرد.

یکی از روش هایی که برای حفاظت از مبلمان منزل استفاده میشود دوخت پیراهن مبلمان یا کاور است که روی مبلمان کشیده میشود و وظیفه محافظت از پارچه و چرم روی مبلمان را دارد. البته جدیدا بعضی از مبلمان های راحتی از رویه های زیپ دار برخوردار هستن که به راحتی از فوم ابری جدا میشوند و قابلیت شستشو دارند ولی این موضوع را هم باید در نظر داشت که با هر بار شستشو تا حد زیادی از رنگ و کیفیت روکش کاسته میشود.

معمولا از دو جنس پارچه یا طلق های نایلونی بعنوان روکش مبلمان منزل استفاده میشود. البته از کاورهای پارچه ای استقبال بیشتری میشود، چون با کشیدن کاور پارچه ای شما همچنان امکان نشیمن و استفاده از مبلمان را خواهید داشت ولی کاورهای نایلونی همچین امکانی را ندارند و حتما برای نشیمن باید هنگام نشیمن جمع آوری شوند.

کسانی که برای مبلمان منزل خود ارزش خیلی زیادی قایل هستند معمولا از جیب خود هزینه می کنند و سفارش دوخت پیراهن مبل با پارچه دلخواه را میدهند این روش باعث میشود که روکش مبلمان کاملا روی تن آن بنشیند و فیت شود و هنگام نشیمن در جای خود بازی نکند. از طرفی هم اگر دوزنده حرفه ای باشد قابل تشخیص نخواهد بود که پارچه روی مبلمان، روکش فابریک و اصلی آن است یا روکش و پیراهن محافظ.

خیلی از مردم هم ترجیح می دهند تا با یک پارچه ساده روی مبلمان منزل خود را بپوشانند و خرج اضافه نکنند. این روش برای مبلمان استیل اتاق پذیرایی برای اینکه خاک روی مبلمان ننشیند و چرک و کثیفی به خود نگیرد مناسبت است ولی برای مبلمان راحتی اتاق نشیمن که قرار است روزی چند بار روی آن نشست و برخواست شود اصلا مناسب نیست و از طرفی هم جمع شدن پارچه و پهن کردن چند باره آن کلافه کننده است.

در نهایت اگر در منزل خود فرزند کودک خردسال وروجک و بازیگوش دارید حتما به فکر سفارش پیراهن و کاور مبل باشید تا سر سال مجبور به تعویض روکش اصلی مبلمان منزل خود نشوید که هزینه اش بیشتر خواهد بود و دیگر هم زیبایی و نمای روکش اصلی را نخواهد داشت.

مدل-های-متنوع-پیراهن-مبلمان مدل-های-متنوع-پیراهن-مبل مدل-های-کاور-مبلمان مدل-های-روکش-مبل مدل-روکش-محافظ-مبلمان مدل-پیراهن-مبلمان-۲ مدل-پیراهن-مبلمان کاور-مبل-و-مبلمان کاور-پارچه-ای-محافظ-مبل-راحتی عکس-محافظ-مبلمان عکس-کاور-و-محافظ-مبل-راحتی عکس-روکش-مبل عکس-پیراهن-مبل-راحتی عکس-پیراهن-مبل روکش-و-پیراهن-مبلمان روکش-محافظ-مبلمان روکش-محافظ-مبل روکش-مبلمان-راحتی روکش-پارچه-ای-محافظ-مبل-راحتی روکش-پارچه-ای-محافظ-مبل روکش-پارچه-ای-مبل پیراهن-مبلمان-راحتی-۲ پیراهن-مبلمان-راحتی پیراهن-پارچه-ای-مبل

مطالب مرتبط

3 نظر

  1. فتحانی

    سلام از قسمت کاور مبل واقعا لذت بردم فقط میشه راهنمایی بفرمایید جایی برای سفارش کاور هست یا خیر چون معمولا تنوع توی نوع کاور و جنس پارچه داخل بازار نیست.

    پاسخ
    1. ایران چوب

      جناب فتحانی برای سفارش پیراهن مبل لطفا در شهر خود از مبل فروشی ها سوال فرمائید. کارگاه‌هایی هستند که بر اساس مدل مبلمان و سلیقه شما پیراهن مبل سفارشی می‌دوزند.

      پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم