هشدار مدیرکل تعزیرات مازندران به قاچاقچیان چوب

شرکت ماهون چوب قم

خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : خسارت پدیده قاچاق چوب به طبیعت و منابع طبیعی غیرقابل جبران است زیرا جنگل های این استان به عنوان یکی از مواهب خدادادی محسوب شده و باید با تمامی توان نسبت به حفاظت و مراقبت از این انفال الهی اقدام کرد.

مهدی عباسی افزود: جنگل‌های پهن برگ خزری یکی از بهترین و با ارزش ترین جنگل‌های ایران است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق چوب حیات جنگل‌های استان را تهدید می‌کند، اظهارداشت: جنگل های شمال کشور از مهمترین سرمایه‌های طبیعی ایران است این جنگل‌ها سرمایه‌های ملی محسوب می شود و باید برای حفاظت از آن‌ها تلاش بیشتری شود.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد : وجود جنگل‌ها در این استان علاوه بر سرسبزی، از سیلاب‌های مخرب جلوگیری می کنندواین جنگل‌ها موجب حفظ تعادل آب و هوایی و افزایش جاذبه های گردشگری می شود و بدون شک حیات طبیعی بسیاری از موجودات با خطرات احتمالی ناشی از تخریب جنگل تهدید خواهد شد.

عباسی اذعان کرد: وظیفه همگان است که حافظ منابع طبیعی و جنگل ها باشند و تعزیرات حکومتی نیز در حدود و صلاحیت محوله ضمن اعلام آمادگی کامل و براساس قوانین جدید مبارزه با قاچاق کالا وارز با متخلفین ، سودجویان و فرصت طلبان در این بخش به شدت وقاطعانه برخورد می کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص عملکرد اداره متبوعش گفت : در شش ماهه ابتدائی سال۲۷ فقره پرونده قاچاق چوب و ۲ فقره قاچاق خاویار به شعب تعزیرات حکومتی ارسال کهبا تسریع در رسیدگی تمامی آنها مختومه و متخلفین علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۶۲۰ میلیون ۹۹۰ هزار و ۷۰۰ ریال جزای نقدی محکوم شدند .

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم