چگونه محصولات چوبی خود را در اینستاگرام به فروش برسانیم؟

شرکت ماهون چوب قم

چگونه محصولات چوبی خود را در اینستاگرام به فروش برسانیم؟

فروش محصولات چوبی بدون هزینه اولیه خرید ، بدون نیاز به اجاره مغازه یا مکان تجاری، بدون نیاز به دریافت مجوزهای مختلف، بدون محدودیت زمانی و مکانی و… برتری‌هایی هست که یک فروشگاه اینستاگرامی را در مقایسه با فروشگاه‌های حقیقی برجسته می‌کند؛ اما آیا فروش در اینستاگرام هم نیاز به مهارت دارد؟! پاسخ یک بله کوتاه اما محکم است.

در مهرماه ۱۳۸۹ اینستاگرام به‌عنوان یک شبکه اجتماعی باهدف اشتراک تصاویر معرفی شد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که اینستاگرام با این سرعت رشد کند. اینستاگرام ذاتاً یک بستر فروشگاهی نیست و نمی‌تواند جایگزین سایت فروشگاهی شود؛ اما رایگان بودن، سادگی استفاده و اقبال عمومی به آن موجب شده هر روز به تعداد پیج های ایرانی فروش کالا و خدمات افزوده شود.

 

 

 

کمی بیشتر!
اینستاگرام در حال تست یک سیستم جدید خرید مستقیم از اینستاگرام هست و به‌زودی برای کاربران فعال خواهد شد. از این طریق می‌توانید اینستاگرام خود را به فروشگاه اینترنتی متصل کنید و بازدیدکننده به‌صورت مستقیم خرید کند. البته گمان می‌کنم استفاده از این امکان طبق معمول برای ما ایرانی‌ها ممنوع، غیرممکن و در بهترین حالت بسیار سخت خواهد بود!

 

 

با توجه به علاقه رو به رشد خریداران به کالاهای چوبی و البته افزایش سرسام‌آور هزینه‌های دایر کردن یک فروشگاه حقیقی در چند سال اخیر، شاهد افزایس تعداد فروشگاه‌های اینستاگرامی هستیم. طبق آمار ارائه‌شده بیش ۲۴ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند و از این تعداد ۲۲ هزار صفحه فروشگاهی فعال هستند.

در این مطلب تلاش می‌کنیم بدون پرداختن به مباحث تخصصی دیجیتال مارکتینگ، از نگاهی تجربه محور به چالش‌ها در فروش محصولات چوبی و نجاری در اینستاگرام بپردازیم. لطفاً تا پایان همراه آیچوب باشید تا بدانیم چگونه یک فروشنده موفق لوازم چوبی در اینستاگرام باشیم؟

 

 

عکس‌های خوبی از محصول پست کنید

اینستاگرام تصویر محور هست بنابراین سعی کنید تصاویری باکیفیت مناسب و زاویه‌هایی درست منتشر کنید. بهتر است یک گرافیک و استایل اختصاصی برای پیچ فروشگاهی خود داشته باشید که در همه تصاویر منتشرشده از طرف شما وجود داشته باشد.

این گرافیک می‌تواند نام ،لوگو، راه ارتباطی و یا اینفوگرافی اختصاصی موضوع فروشگاه شما باشد.

استفاده از یک گرافیک جذاب نشان از احترام شما به مخاطب است و این توجه به‌سرعت تأثیر خود را خواهد گذاشت. شاید مبالغه به نظر برسد؛ اما عقل مشتری در چشم اوست!

فراموش نکنید اینستاگرام رینگ رقابت عکس‌هاست! یک محصول خوب با عکس بد و غیرحرفه‌ای، یک محصول بد است.

منبع نوشته: https://www.ichoob.ir/پیج-اینستاگرام-محصولات-چوبی/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم