آتش سوزی کارگاه چوب بریدر تهرانپارس

شرکت ماهون چوب قم

آتش سوزی کارگاه چوب بری در تهرانپارس، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در کارگاه چوب بری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بی درنگ ساعت ۲۲:۰۲ شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های ۵۶، ۹۲، ۳۲ و تانکر و بالابر ایستگاه ۵۶ به همراه خاور دستگاه تنفسی را روانه تهرانپارس، خیابان اتحاد خیابان پنجم شیدایی کوچه سوم شمالی کرد.
علی امینی مدیر منطقه سه عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دو سوله چوب بری هرکدام به مساحت ۲۵۰ مترمربع مشاهده می شد که یکی از سوله ها کاملا شعله ور و دیگری از قسمت جنوبی دچار آتش سوزی شده بود و دود و شعله بسیار زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول اقدام به ایمن سازی و همچنین جستجوی نفرات گرفتار شده احتمالی در داخل سوله کردند و گروه دوم خود را به کانون آتش سوزی رسانده و با کشیدن لوله های آبرسانی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
امینی خاطرنشان کرد: در این حادثه جوان ۱۸ ساله ای به نام منصور-ر از قسمت دو دست دچار سوختگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.
گفتنی است؛ آتش نشانان پس از مهار آتش سوزی و تخلیه کامل دود از محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به کارگران کارگاه به ماموریت خود پایان دادند.

۱۸۶

۱۸۶ (۱۹)

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم