آشنایی با دکوراسیون هتل لوکس گرند ددی در آفریقای جنوبی

شرکت ماهون چوب قم

 

خیابانی در کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی قرار دارد که به خورشید این کشور معروف شده است چرا که با وجود بوتیک ها، کلوب ها و مغازهای متعدد شیک و لوکس این خیابان در طول روز و شب در حال درخشش است. خیابان لانگ استریت (Long Street) با طول ۳٫۸ کیلومتر تعدادی از تاریخی ترین مکان های کیپ تاون را در خود جای داده بعلاوه شهروندانی که مطابق با مد روز زندگی می کنند بیشتر در این خیابان ساکن هستند.
اما یکی از این مکان های تاریخی خانه ایی است که در سال ۱۸۷۰ میلادی بنا شده و هم اکنون به بوتیک و هتلی به نام گرند ددی (Grand Daddy) تبدیل شده است که دقیقا در قلب شهر قرار دارد. نمای خارجی آن، به سبک معماری جرجین (Georgian) است، در سال ۱۹۰۵ اجرا شد و پس از آن نیز، به تناوب، بازنگری هایی در آن صورت گرفته است. فرانسوا دوپلسیس با توجه به موقعیت کنونی منطقه گرند ددی، که قبلا متروپل نامیده میشد، در طراحی خود سبک های کلاسیک و مدرن را در کنار سبک سرزنده و شیک بومی آفریقا به کار گرفت.

قدیمی ترین آسانسورهای فعال آفریقای جنوبی را کماکان می توان در این ساختمان دید. رنگ قرمز، گرمای خاصی به فضای لابی بخشیده است. مهمانان خارجی در بدو ورود در تالار نشیمن بسیار شیک و مجلل طبقه همکف، پذیرایی می شوند یا برای استقبال پذیرایی به کافی شاپ M ، راهنمایی می شوند. در فضای این کافی شاپ از رنگ های سبز لیمویی و شکلاتی به وفور استفاده شده است. ۲۵ اتاق هتل، تجملی توام با آسایش در قالب هنر کمینه ایی (Minimalist) امروزی و فناوری مدرن به مهمانان عرضه می کنند. بلوغ و پختگی در سبک معماری هتل را می توان در اتاق های بزرگ و راهرو های عریضش دید که فضایی سرزنده و سرشار از انرژی جوانی را به ارمغان آورده اند.

Airstream_Trailer_Credit_CTT

Bloomin_Daisies_Interior_04-510x340

Daddy_Cool_Bar-533x340

Gold_Rush_Interior_02-510x340

grand_daddy_inside

grand-daddy-1

grand-daddy-hotel-private-dining

grand-daddy-hotel-superior-room

image_thumb293

lapero2_3-510x340

MG_9252-510x340

Rooftop_Platform_01-510x340

Sky_Bar_1-510x340

Trailer_Park_01-510x340

Winelands_Interior_02-510x340

منبع:http://www.otag.ir/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم