آموزش درست کردن جا خودکاری با چوب بستنی

شرکت ماهون چوب قم

درست کردن این کار هنری با چوب های بستنی فوق العاده سرگرم کننده است . از این وسیله می تونین برای نگهداری وسایل دیگه از جمله مداد ، قلم موی رنگ ، قیچی ، چسب و حتی مسواک و یا شانه استفاده کرد .
بنابراین این وسیله می تونه بسیار کاربردی باشه ، اگر شما هم مایلین که این وسیله رو تو خونه تون داشته باشین و از اون استفاده کنین ، پیشنهاد می کنم با این آموزش همراه بشین .

مرحله ۱ –
آموزش درست کردن جا خودکاری با چوب بستنی
وسایلی که شما برای درست کردن به اون نیاز دارین :

۱ – یک بسته چوب بستنی با کیفیت
۲ – یک عدد لیوان بستنی ( در سایز متوسط )
۳ – رنگ های اکریلیک
۴ – قلم موی رنگ
۵ – ورق های پاستل ( به رنگ های سبز و طلایی ، از هر رنگ یک ورق )
۶ – چسب مایع
۷ – قیچی
۸ – ماژیک سیاه پر رنگ
۹ – پودر اکریلیک طلایی
۱۰ – یک عدد توپ پنبه ای
مرحله ۲ –
آموزش درست کردن جا خودکاری با چوب بستنی
آموزش درست کردن جا خودکاری با چوب بستنی
طرز درست کردن این جا خودکاری :

ابتدا لبه های لیوان بستنی رو با دقت با قیچی ببرین . حالا تک تک چوب های بستنی رو کنار هم دیگه با چسب مایع به بدنه ی لیوان بستنی بچسبونین . همان طور که تو تصویر می بینین تو یه خط مستقیم چسب بزنین و چوب های بستنی رو در سر تا سر لیوان بستنی بچسبونین بعد اجازه بدین تا چسب خشک بشه و چوب های بستنی که چسبوندین رو از داخل و خارج به رنگ دلخواه خودتون رنگ کنین . من از رنگ های قرمز و سبز و قهوه ای سوخته اکریلیک استفاده کردم . سپس گلوله ی پنبه ای که دارین رو درون پودر اکریلیک طلایی فرو کنین و آهسته اون رو بر روی بدنه ی جا خود کاری تون به طور تصادفی و نامنظم بزنین.
حالا می تونین از گل های کاغذی برای تزئین بیشتر این وسیله ، استفاده کنیم من گل طلایی با برگ های سبز رو پسندیدم و اانتخاب کردم . و با استفاده از ورق های پاستل این گل ها رو که تو تصویر هم می بینین ، درست کردم . همچنین شما می تونین از هر چیز تزئینی دیگه که خوشتون میاد ، استفاده کنین .

نکات قابل توجه :

۱ – می تونین با استفاده از گلوله ی پنبه ای که با پودر اکریلیک طلایی آغشته شده و زدن ضربه هایی به لبه ی جا خودکاری تون ، اون رو براق تر کنین .
۲ – با ماژیک سیاه روی برگ گل های کاغذی ، خط هایی شکسته ایجاد کنین . این مدل برگ واقعا فوق العادست . و می تونه خیلی جالب باشه .

گل های کاغذی رو به بدنه ی جاخودکاری تون بچسبونین . دیگه کار ساختن این جا خودکاری زیبا به پایان رسیده ، و می تونین ازش استفاده مفید ببرین .

Gallery131_ice-cream-stick-stationery-stand-1-1024x883_635518301495910920 Gallery131_ice-cream-stick-stationery-stand-2-1024x768_635518301451998408 Gallery131_Material-required-for-stationery-stand-1024x768_635518301232415849

منبع:http://kardasti.net/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم