آموزش ساخت جعبه چوبی گلدان جاقلمی جاخودکاری دکوری تزئینی دکوراسیون

شرکت ماهون چوب قم

در این مطلب سعی داریم آموزشی تصویری در زمینه ساخت جامدادی + گلدان چوبی ارائه دهیم.این گلدان را می توانید بر روی میز کار خود قرار دهید و از زیبایی و جاقلمی آن استقاده کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ابتدا طرحی کلی از شکل مورد نظر را بر روی کاغذ رسم کنید.

.
تخته هایی برای ساخت بدنه آماده کنید.و آنها را در اندازه هایی که در تصاویر مشاهده می کنید ، برش دهید.ضخامت تخته ها را می توانید۱۱ میلینتر در نظر بگیرید.

مانند تصاویر زیر ، تخته ها را سنباده کاری کنید و پس از آن طبق نقشه در کنار یکدیگر قرار دهید.سپس به وسیله ی چسب چوب و گیره دستی ، قطعات را به یکدیگر بچسبانید.اگر از چسب چوب سفید استفاده می کنید ، خشک شدن کار حدود ۵ ساعت به طول می انجامد.
پس از خشک شدن چسب ، نوبت به نصب کفی است . برای این کار جعبه را بر روی صفحه چوب قرار دهید و با مداد محدوده برش را مشخص کنید.

در قسمت گلدان ها کف تخته را سوراخ کنید تا در صورت نشت آب از گلدان ها ، به راحتی آب تخلیه گردد.سپس شروع به رنگ آمیزی کار کنید.

تا به اینجای کار ، جعبه ساخته شد و باید ساخت گلدان ها را آغاز نماییم.در این مرحله برا ی حفاظت جعبه درمقابل رطوبت خاک ، از گلدان پلاستیکی استفاده می کنیم که به راحتی می توان آن را به وسیله ی وسایل ضایعاتی موجود در خانه ساخت.در تصاویر زیر چگونگی این کار را مشاهده می کنید.

جعبه ی زیبای ما آماده شد و آن را می توانید بر روی میز کار خود قرار دهید و هر از چند گاهی , به گلهای زیبای آن نگاهی بیاندازید و خستگی کار را از چشمانتان بیرون سازید
۵٫-۱۵۰x150 ۱۰-۱۵۰x150 ۱۲-۱۵۰x150 ۱۳-۱۵۰x150 ۱۵-۱۵۰x150 ۱۷-۱۵۰x150 ۱۹-۱۵۰x150 ۲۳-۱۵۰x150 ۲۴-۱۵۰x150 ۲۵-۱۵۰x150 ۲۶-۱۵۰x150 ۲۸-۱۵۰x150 ۲۹-۱۵۰x150 ۳۲ ۶۲-۱۵۰x150 ۷۲-۱۵۰x150 ۸۲-۱۵۰x150 ۹۱-۱۵۰x150 ۱۱۱-۱۵۰x150 ۳۱۱-۱۵۰x150 ۳۲۱-۱۵۰x150 FI0WW18HN824OVQ.LARGE_

منبع : www.ichoob.ir

مطالب مرتبط

2 نظر

  1. ف ق م

    خیلی جالب و شیک بود ولی کمی سخت بود و پر دردسر که معمولا مردم بی حوصله شدن ولی ممنونمممممم

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم