اختتامیه جشنواره مبل و منبت روستای سمقاور

شرکت ماهون چوب قم

اختتامیه جشنواره مبل و منبت روستای سمقاور

در آخرین روز از جشنواره مبل و منبت سمقاور کمیجان از هنرمندان، تولیدکنندگان و فعالان عرصه مبل و منبت تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در آخرین روز از جشنواره مبل و منبت سمقاور شهرستان کمیجان از هنرمندان تولیدکنندگان و فعالان عرصه مبل و منبت تجلیل شد.
فرماندار شهرستان کمیجان در آیین اختتامیه این جشنواره مبل منبت و صنایع چوب را از نقاط قوت و پتانسیل روستای سمقاور دانست و گفت: ما تلاش خواهیم کرد روز به روز تولید مبل و منبت در این روستا رونق پیدا کند تا شاهد اشتغال هر چه بیشتر جوانان این روستا باشیم.
زند وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی هم در این آیین از پیگیری جهت رفع موانع تولید و توجه ویژه به این صنعت خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا با ایجاد یک ناحیه صنعتی قدمی در جهت افزایش رونق تولید و اشتغال برداریم .
در روستای سمقاور ۸۰ کارگاه فعال مبل منبت و صنایع چوب فعال است که زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است.
یادآور می شود دومین جشنواره مبل و منبت روستای سمقاور با حضور مسئولین استانی و شهرستانی که از پنجم شهریور ماه با برپایی ۲۰ غرفه از محصولات صنایع چوب مبل و منبت تولید روستای سمقاور برگزاری برنامه های متنوع شاد فرهنگی با هدف معرفی هرچه بهتر برند مبل و منبت روستای سمقاور از برگزار شده بود امروز به کار خود پایان داد.سمقاور با جمعیتی بالغ بر یک هزار خانوار از قطب های تولید مبل و منبت کشور است که  بیش از ۸۰ کارگاه تولید مبل منبت و بیش از ۳۰۰ هنرمند منبت کار در آن فعالیت می کنند.

منبع نوشته: http://www.iribnews.ir/fa/news/2513639/اختتامیه-جشنواره-مبل-و-منبت-روستای-سمقاور

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم