انتخاب رنگ مبل

شرکت ماهون چوب قم

مطمئناهمه قوانینی که مربوط به انتخاب رنگ مبلمان برای طراحی داخلی است را شنیده اید.بطور مثال این قانون که رنگ های سرد فضای منزل شما را سرد جلوه میدهد بنابراین از مبلمان با رنگ سرد استفاده نکنید,یا از رنگ بژ استفاده نکنید,مبل بژنشیمن راکسل کننده می کند.

اما گاهی باید از این قوانین سرپیچی کرد مهم نیست این قوانین چقدر درست یا غلط هستند مهم این ست که هنگام خرید مبلمان می توانید از قوانین پیروی نکنید.اکثر قوانین طراحی بر اساس میزان نور طبیعی موجود در فضای داخلی وضع شده اند.

وقتی از مبلمان با رنگ های تیره در فضاهای کوچک که دارای نور طبیعی کمی هستند استفاده می شود فضای منزل مانند غار می شود.بنابراین بهتر است در این فضاها ازمبلمان با رنگهای روشن استفاده کرد تا فضا به تعادل برسد.رنگهای سفید,زرد روشن,آبی و… می تواند فضا را بزرگتر و روشن تر جلوه دهد.

اگر از مبلمان تیره برای دکوراسیون منزلتان استفاده می کنید سعی کنید از وسایل تزیینی و دکوری روشن در کنار این مبلمان تیره استفاده کنید تا مبلمان جلوه بیشتری پیدا کند.استفاده از کوسن,آباژور وقاب عکسهایی با رنگ روشن جلوه بیشتری به مبلمان تیره منزل شما می دهد.

استفاده از رنگ های سیاه وسفید در کنار هم باعث ایجاد کنتراست شده وفضارا خشک وناخوشایند می کند.اگر می خواهیم از رنگ های تک فام استفاده کنید به هیچ وجه دیوارها و مبلمان را به رنگ تیره انتخاب نکنید.

بهتر است بدون در نظر گرفتن قوانین طراحی اجازه دهید احساسات و سلیقه تان شما را در انتخاب رنگ مبلمان راهنمایی کند.معمولا همه ما این تصور غلط را داریم که استفاده از رنگهای خنثی خانه ما را سرد وبی روح می کند.اتفاقا در مورد مبلمان برعکس است استفاده از رنگهای خنثی مانند بژ,قهوه ای,طلایی گرم,و کرم شاداب برای مبلمان می تواند جلوه ای متفاوت در خانه شما بوجود بیاورد.مبلمان با رنگ های خنثی باعث ایجاد فضایی آرامش بخش می شود.

بهتر است برای خرید مبلمان خودمان را از باید ونباید های قوانین دکوراسیون رها کنیم ومبلمان با رنگ های خاص را انتخاب کنیم ,متفاوت بودن واستفاده نکردن از رنگهای متداولمبل علاوه بر تجربه خریدی متفاوت ,باعث ایجاد فضایی زیبا و خاص در منزل شما می شود.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم