بازارهای مبل تهران

شرکت ماهون چوب قم

ست مبلمان شامل ست کامل مبل ,ست اتاق خواب و ست غذا خوری می باشد,امروزه مبلمان یکی از لوازم ضروری منزل بشمار می آید بنابراین بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید مبلمان کنید,اطلاعاتی راجع به بزرگترین بازارهای مبلمان ایران بدست آورید.قابل ذکر است که اکثر این بازارهای مبل به عرضه مبلمان وارداتی ومبلمان داخلی می پردازند,بنابراین می توان شاهد رقابت تنگاتنگ مبلمان داخلی ومبلمان وارداتی در زمینه فروش بود.در زیر به معرفی بازارهای مبل شهر تهران می پردازیم.

۱-بازار مبل کمرد

بازار مبل کمرد تنها بازار مبل تهران است که خارج از شهر قرار دارد. این بازار در ۲۰ کیلومتری شهر تهران در مسیر جاده آبعلی قرار دارد, دسترسی به این بازار از هردو مسیر جاده قدیم جاجرود و آزادراه به سهولت امکان پذیر می باشد.این بازار ازجمله بازارهای قدیمی تولید وعرضه مبلمان داخلی ومبلمان وارداتی محسوب می شود.شما می توانیدانواع مبلمان خانگی در سبک های مدرن وکلاسیک,مبلمان کودک,مبلمان استیل,مبلمان اداری و…را دراین منطقه با توجه به نیاز وبودجه خود تهیه نمایید.اگر قصد خرید مبلمانیباکیفیت از میان برندهای مختلف مبلمان داخلی ومبلمان وارداتی را دارید,بازار مبل کمرد گزینه مناسبی می باشد.توجه داشته باشید که اکثر فروشندگان مبلمان داخلی در بازار مبل یافت آباد مبلمان خود را از تولیدکنندگان مبل منطقه کمرد وجاجرود تهیه می کنند.بازار مبل کمرد با توجه به تنوع مبلمان در سبک وبرند به شما کمک میکند مبلمانیمتناسب با نیاز وبودجه خود تهیه کنید.

مبلمان سام اکسون در منطقه بازار مبل کمرد مفتخر است با ارایه برندهای خاص وباکیفیت مبلمان وارداتی وداخلی, منزل شما را متمایز از هر منزل دیگری جلوه دهد.

۲-بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد اولین بازار مبل بزرگ در داخل شهر تهران محسوب می شود که بین محله های امام زاده حسن ویافت آباد در تقاطع بزرگراه سعدی وخیابان معلم واقع شده است. بازار مبل یافت آباد بزرگترین بازار مبل تهران است که به سه بخش کلی تقسیم می شود.

بازار مبل شماره یک,از چهار راه یافت آباد شروع شده تا خیابان محمدی ادامه دارد.این بازار دارای پنج ورودی اصلی می باشد.

بازار مبل شماره دو,این بازار در اول بازار مبل یافت آباد از سمت امام زاده حسن قرار دارد ودارای چهار طبقه فروشگاه های اختصاصی ودو طبقه پارکینگ اختصاصی می باشد.

بازار مبل شماره سه,جدید ترین ومدرن ترین بازار خرید مبلمان در یافت آباد است که محل دائمی برگزاری نمایشگاه مبلمان می باشد.

۳-بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران در حد فاصل میدان الغدیر وخیابان سراج واقع شده است در واقع دلاوران یک خیابان عریض وطولانی است که بعد از یافت آباد دومین بازار مبل بزرگ داخل شهر تهران به حساب می آید.بازار مبل دلاوران یکی از بازارهای بزرگ مبلمان در زمینه تولید وعرضه انواع مبلمان خانگی,مبلمان اداری,مبلمان کودک و… می باشد.البته تعدادی از فروشندگان بازار مبل دلاوران را اغلب همان تولید کننده گان بازار مبل یافت آباد تشکیل می دهند.

۴-بازار مبل سهروردی

بازار مبل سهروردی در خیابان سهروردی شمالی قرار دارد این بازار مبل مانند سایر بازارهای مبلمان در زمینه انواع مبلمان خانگی در سبک های مدرن و کلاسیک,مبلمان کودکومبلمان اداری فعالیت دارد.

۵-بازار مبلمان اداری حسن آباد

بازار مبلمان اداری حسن آباد,واقع در خیابان حافظ,حد فاصل خیابان جمهوری و ۱۵ خرداد تهران قرار دارد.این منطقه بورس خرید وفروش مبلمان اداری وهمچنین میز وصندلی والبتهپیراهن مبل است.در این منطقه همه نوع مبل وصندلی اداری از مدرن وامروزی تا مدل های کلاسیک وقدیمی عرضه می شود.

۶-سایر مراکز خرید

علاوه بر این بازارهای مبل که بورس انواع  مبلمان در آن یافت می شود مراکز خرید دیگری در شهر تهران وجود دارد که می توانید برای خرید مبلمان به این مراکز خرید مراجعه کنید.مناطقی مانند پارک وی,میرداماد,خیابان ولیعصر,شریعتی و…که اکثرا نمایندگی های فروش برندهای معروف مبلمان در این خیابان ها دایر است.قیمت مبلمان در این مراکز اغلب بسیار بالاست و معمولا مشتریان خاص خود را دارند.

شما می توانید با توجه به نوع مبلمان مورد احتیاج خود وباتوجه به بودجه مورد نظرتان یکی از بازارهای مبل را برای خرید انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم