ترفند هایی برای پاک کردن لکه ها آب روی چوب

شرکت ماهون چوب قم

 

۲۱۳۶۱۲۶۳۲۵۶۴۶

بارها دیده اید که لکه های آب روی وسایل چوبی آنچنان خود را نشان می دهند که گویی تا بحال تمیز نشده اند. ما برای این مشکل چند راه حل خانگی پیشنهاد می دهیم.

بارها دیده اید که لکه های آب روی وسایل چوبی آنچنان خود را نشان می دهند که گویی تا بحال تمیز نشده اند. ما برای این مشکل چند راه حل خانگی پیشنهاد می دهیم.

نمک

۱

برای پاک کردن جای خیس لیوان یا بطری ها روی دسته مبل یا میز و یا هر وسیله چوبی دیگر ، ۱ قاشق چای خوری نمک را با چند قطره آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید ، سپس به آرامی خمیر را با یک پارچه نرم و یا اسفنج روی لکه ها بکشید تا پاک شود. با این کار می بینید که درخشش اولیه چوب برمی گردد.

خمیر دندان

۲

امروزه در اکثر مکان ها از زیر لیوانی استفاده می شود ، اما برخی از افراد به مسئله جای لیوان توجهی ندارند . شما می توانید برای خلاص شدن از این لکه های بارز ، مقداری خمیر دندان غیر ژلی را با یک پارچه نرم روی لکه بمالید ، سپس آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و اجازه دهید خشک شود. با این کار گویی میز یا مبلتان را پولیش داده اید. برای قدرت تمیز کردن بیشتر می توانید از مخلوط مساوی خمیر دندان سفید و جوش شیرین استفاده کنید . فقط دقت کنید که حالت مالشتان به سمت رگه های چوب باشد پس از پاک کردن با روغن لیمو نیز روی آن بکشید.

سرکه

۳

راه حلی دیگر برای پاک کردن لکه های آب روی مبلمان چوبی، مخلوط کردن مقدار مساوی سرکه و روغن زیتون است که باید با یک پارچه نرم به طرف رگه های چوب مالیده شود. استفاده از یک پارچه دیگر باعث درخشش بیشتر چوب می شود. برای پاک کردن لکه های آب روی مبلمان چرم از یک اسفنج آغشته به سرکه سفید استفاده کنید.

واکس اتومبیل

۴

بعضی مواقع جای لیوان روی میز نهارخوری واقعاً باعث ناراحتی ما می شود و استفاده از پولیش های مبلی هم برای آن کار ساز نیست، در چنین مواقعی می توان از واکس خودرو استفاده کرد. به این صورت که با انگشت مقداری از واکس را روی آن قسمت از میز بزنید و بگذارید خشک شود سپس با یک پارچه نرم آن را پاک کنید.

 

منبع:http://www.esfahanemrooz.ir/

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم