تزیین، دیزاین و چیدمان دکوراسیون اتاق خوابهای کوچک

شرکت ماهون چوب قم

مطمئنا طراحی و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کوچک و نقلی کار سخت و طاقت فرسایی است ولی می توان با روش های مختلف به یک طراحی و تزیین ایده آل و مناسب رسید.
– پیش از چیدمان اتاق خواب، یک پیش زمینه ذهنی از طرحی که می خواهید در اتاق پیاده کنید داشته باشید. یک نقشه دستی از اتاق روی کاغذی بکشید و طرز قرار گیری وسایل درون آن را شبیه سازی کنید.
تزیین و چیدمان اتاق خواب های کوچک
تزیین و چیدمان اتاق خواب های کوچک
– اتاق خواب کوچک نیاز به وسایلی دارد که متناسب با سایز و اندازه آن است، پس باید روی سرویس خواب ها و کمدها و میزهایی که سایزشان با اندازه اتاق شما نمی خواند قلم قرمز بکشید. تخت خواب های کمجا و تا شو ، میز تحریری جمع و جور و کوچک که هم کار میز کامپیوتر را انجام بدهد و هم کار میز تحریر را می توانند انتخاب های مناسبی برای اتاق های کوچک باشند. مدل نیمکت هایی هستند که هم نقش نیمکت نشیمن را بازی می کنند و هم با برداشتن رویه آنها میتوان بعضی وسایل کوچک را درون آنها قرار داد.
– برای پنجره ها از پرده های توری و رنگ روشن استفاده کنید، کمبود نور و روشنایی طبیعی در اتاق های کوچک غیر قابل پذیرش است.
– برای دیوارها از رنگ های روشن یا کاغذ دیواری های با طرح های درشت بهره ببرید تا فضای اتاق را باز و بزرگ جلوه دهند.
– اگر برای قرار دادن وسایل با کمبود جا مواجه شدید، شلف های چوبی روی دیوار نصب کنید و بعضی وسایل را در آنها قرار دهید.
– اگر ارتفاع اتاق کم است به هیچ عنوان برای روشنایی از لوسترهای آویز و پایه بلند استفاده نکنید اگر امکانش را داشتید به روشنایی های دیواری اکتفا کنید.
– اگر در اتاق خواب کمد دیواری دارید و امکانش را دارید بخشی از کمد دیواری را قفسه های کشویی نصب کنید تا دیگری نیازی به قرار دادن دراور در فضای اتاق خواب نداشته باشید.
اینها ایده هایی بود که ما دادیم ولی در نهایت این خود شما هستید که با یک مدیریت صحیح می توانید اتاق خواب خود را طوری دکور و چیدمان کنید که فضای کوچک آن تنها به چشم نیاید بلکه دیگران را وادار به تحسین بکند. پس بجای اینکه کوچک بودن اتاق خوابتان را چماق کنید و روی سر خود بکوبید کمی سلیقه به خرج بدهید و اتاقک تان را با سلیقه بی حدتان به زیبایی دکوراسیون کنید.

منبع:http://www.nobaraneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم