تغییر در مبلمان کلاسیک

شرکت ماهون چوب قم

ازمدل همیشگی اتاق پذیرایی منزل تان خسته شده اید؟تنها راهی که دارید این است که یک تغییر اساسی ایجاد کنید.این تغییر برای روحیه شما هم مفید است,مبلمان منزل تان برای شما یکنواخت وکسل کننده شده است.ترجیح می دهید مبل کلاسیک ویا تلفیقی از سبک مدرن کلاسیک در منزلتان چیدمان شود.اما دوست دارید با صرف هزینه ای کم این کار را انجام دهید.توجه به نکات زیر بی فایده نیست.

اگر مبلمان منزل شما زیاد است و وسایل مدرن زیاد دارید یعنی به مدل چیدمان کلاسیک علاقمندید.با داشتن وسایل زیاد به راحتی می توانید مبلمان کلاسیک را در منزل تان چیدمان کنید.استفاده از مبل کلاسیک در اتاق پذیرایی ویا نشیمن باعث زیبایی بیشتر منزل تان می شود.

برای اینکه مبلمان کلاسیک شما بهتر دیده شود بهتر است آنرا در گوشه راست اتاق قرار دهید,قرار دادن مبل در گوشه ها باعث بزرگتر شدن اتاق می شود.می توانید فرش را در مرکز مبلمان بگذارید.فرش روی محل جمع شدن اعضای خانواده ویا مهمانان تاثیر می گذارد وفضا را بهتر معرفی می کند.

اتاق پذیرایی خوب حس خانه را نشان می دهد.پس باید مبل کلاسیک را روی نظم وساختار چیدمان کرد.دقت کنید که رنگ میزوصندلی شما با مبلمان کلاسیک وفرش تان هماهنگ باشد.دکوراتورها پیشنهاد می کنند که حداقل هر جزء در اتاق باید یک جزء هماهنگ با خودش داشته باشد.اگر بعضی از وسایل ارزان منزل با مبل کلاسیک شما همخوانی ندارد می توانید آنرا عوض کنید.مثلا اگر می خواهید مبل کلاسیک جدید بخرید,به رنگ پرده وفرش نگاه کرده وبا توجه به آن خرید کنید.یا اگر مبل جدید احتیاج ندارید,می توانید یک فرش ارزان بخرید واز فرش قبلی داخل اتاق خواب یا جایی دیگر استفاده کنید.

گرانقیمت به نظر رسیدن

اگر می خواهید اتاق پذیرایی شما لوکس وگران قیمت به نظر برسد باید از وسایل اشرافی استفاده کنید.برای مثال پرده مخمل به زیباتر جلوه دادن مبلمان کلاسیک شما کمک می کند,استفاده از رومیزی ساتن نیز به چیدمان کلاسیک شما کمک می کند.

اگر نمی خواهید مبل کلاسیک جدید بخرید ولی از دکور منزلتان خسته شده اید می توانید با تعویض وسایل اطراف مبلمان,یکنواختی را از مبلمان کلاسیک تان دور کنید.مثلا استفاده از آباژور,رومیزی ترمه, آینه وکنسول کلاسیک ویا قاب عکس های جدید ,همه این موارد باعث تغییر در سبک دکوراسیون منزل تان می شود,علاوه بر اینکه هزینه زیادی هم در پی ندارد.

در چیدمان مبل ها حتما لازم نیست از تعداد زیادی مبل استفاده کنید.از آنجایی که در چیدمان کلاسیک نظم اهمیت ویژه ای دارد بهتر است از چند مبل راحتی محدود استفاده کنید.قرار دادن کاناپه در یک ضلع اتاق کمک زیادی به این نوع چیدمان می کند.اصولا در منزلی با مبلمان کلاسیک همه چیز باید سر جای خودش قرار بگیرد,این سبک از نظم پیروی می کند.استفاده از مبلمان کلاسیک علاوه بر زیبا وشکیل تر کردن اتاق پذیرایی شما,با دکوراسیون روز نیز مطابقت دارد.

برگرفته از سایت samexxonsofa.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم