تکنولوژی در صنعت چوب، ناجی درختان جنگل

شرکت ماهون چوب قم

تکنولوژی در صنعت چوب، ناجی درختان جنگل

تکنولوژی در صنعت چوب، ناجی درختان جنگل

تکنو وود نام تکنولوژی جدیدی در عرصه چوب است که کاربردهای گوناگونی دارد.
تکنووود، فناوری جدید و خلاقانه است که از چوب به عنوان پوشش نهایی برای مصالح استفاده می‌شود. از آن جا که نیازهای جامعه و تولیدات صنعتی باعث بر‌هم‌زدن طبیعت و کاهش جنگل‌‌ها شده‌، این تکنولوژی می‎تواند با صرفه‌جویی در مصرف چوب به میزان ۹۸ درصد؛ از جنگل‌ها حفاظت، و تحولی عظیم در حفظ محیط زیست ایجاد کند.

 به گزارش مجله دلتا؛ در این روش از چوب فقط برای روکش استفاده می‎شود. برخلاف روش سنتی که مصالح چوبی، به طور کامل از چوب ساخته می‎شوند، استفاده از این تکنولوژی ضمن تامین فراورده‎های چوبی باعث حفظ جنگل‌ها و محیط زیست می‌شود. ساختار این مصالح، آلومینیومی است و در عین حال حس و حال چوب را القاء می کند.

مزایای تکنولوژی چوب :

تولیدات ساخته شده با این  فناوری بسیار مقاوم، سبک و محکمند و هزینه حفظ و نگهداری آن‎ها از تولیداتی که کاملا” چوبی هستند  کمتر است. با بکار گیری این روش، با یک تنه درخت ده‌ها الوار چوبی ایجاد و تا ۹۸ درصد در مصرف چوب صرفه جویی می شود.

کاربرد تکنو وود (تکنولوژی چوب):

این نوع مصالح برای فضاهای بیرونی (پوشش نما و نرده‌‎های حصارکشی)، فضاهای درونی (پوشش دیوار، نرده‌های چوبی، سیستم‌های سقفی)، محوطه‌سازی (آلاچیق و سایه‌بان‌ها، نیمکت و…)، نمادهای شهری، درهای پارکینگ، در و پنجره، پل‌های چوبی و … ، کاربرد دارد.

 

 

منبع نوشته: https://amitisemertat.com/تکنولوژی-در-صنعت-چوب،-ناجی-درختان/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم