جدیدترین مدلهای میز ناهارخوری کلاسیک و مدرن

شرکت ماهون چوب قم

میز ناهار خوری

میز ناهار خوری چوبی یکی از وسایلی مهمی است که خیلی سریع و ساده می تواند دکوراسیون خانه را شیک و باکلاس نشان دهد. اما متاسفانه قسمت غذاخوری خانه علی رغم اهمیت بسیار بالایی که دارد، توسط افراد بسیاری نادیده گرفته می شود. شاید یکی از دلایل عمده این کار نبود فضای کافی برای قرار دادن میز ناهار خوری باشد اما برای رفع مشکل در آپارتمان های کوچک نیز راه حل های زیادی پیش رویمان قرار می گیرد.

میز ناهار خوری اگر به اندازه مناسب و برای تعداد افراد کافی خریداری شود، قرار دادن آن در خانه و تخصیص فضای مشخص برای غذاخوری کار چندان سختی نخواهد بود. این فضا هم معمولا بین آشپزخانه و اتاق نشیمن در نظر گرفته می شود. در بین تمام مدل های میز ناهار خوری، نمونه های ساخته شده با چوب طبیعی ظاهری بسیار گرم و لوکس دارند و وقتی با یک لوستر درست بالای میز تزیین شوند، هر خانه ای را شیک و زیبا نشان می دهند. در این مطلب می خواهم به معرفی جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی بپردازم. لطفا تا پایان مطلب همراه سایت اتاق باشید.

وقتی صحبت از میزهای چوبی می شود منظورم میزهای معمولی نیست، بهترین میزهای چوبی معمولا از چوب درختان گردو، بلوط، افرا و ساج تهیه می شوند. مثلا مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید یکی از آن میزهایی است که وقتی در خانه قرار بگیرد همه نگاه ها را به خود جلب می کند. ترکیب رنگ سیاه و سفید عامل اصلی این موضوع است. میز چوبی روشن با صندلی های چوبی سیاه رنگ ظاهری ساده و بسیار مدرن و چشم گیر به فضای خانه می دهد. ترکیب این میز و صندلی با لوستر سقفی بالای میز ظاهر شیک این قسمت از خانه را تضمین کرده است.

برای آنهایی که کمبود فضا داشته و یا دوست دارند همه چیز ساده اما شیک و لوکس بنظر برسد، تهیه یک میز چهار نفره گرد چوبی ایده مناسبی خواهد بود. پایه های صندلی رنگ طبیعی خود چوب را دارند در حالی که خود صندلی و میز از رنگ های متضاد سفید و مشکی استفاده می کنند. رنگ چوبی پایه صندلی ها باعث می شود تضاد رنگی سیاه و سفید بین میز و صندلی، گرم تر بنظر برسد. البته میزهای تمام چوبی با صندلی های سیاه نیز خیلی خوب ترکیب می شود.

آنهایی که دنبال میز ناهار خوری چوبی با دوام و استحکام بالا هستند بهتر است بجای MDF سراغ تخته های چوبی خام و طبیعی یا به اصطلاح هارد وود بروند مثل چوب درخت گردو، افرا، بلوط و ماهون. برای چوب های پروسس شده که قیمت ارزان تری هم دارند حتما مدل های تخته سه لا و MDF جوابگوی تمام نیازهای شما خواهد بود. این مدل ها نیز بسیار زیبا طراحی می شوند اما به هیچ عنوان استحکام و دوام چوب طبیعی را ندارند. اگر میز ناهار خوری خود را دقیق انتخاب کنید، دیگر هیچ وقت نیازی به تعویض کردن آنها نمی بینید. بنابراین کاملا ارزشش را دارد برای مدل های چوب طبیعی و لوکس، هزینه زیادی متقبل شوید.

  • مدل-میز-ناهارخوری-استیل-25

 

 

منبع نوشته: https://www.otag.ir/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم