جذب نیروی بومی در دستور کار صنایع چوب مازندران قرار گرفت

شرکت ماهون چوب قم

سید مجتبی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، در مورد حمایت­‌ها و همکاری­‌های مسئولان، کارخانه صنایع چوب مازندران، اظهار داشت: این واحد صنعتی با برگزاری آزمون نیروهای جدیدی را از این بخش وارد این واحد صنعتی کرده که این امر در پیشگیری بحران­های اجتماعی ناشی از بیکاری نقش بسزایی دارد.

وی، به اقدامات صورت گرفته در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره کرد و افزود: تأسیس کارخانه کود و کارخانه او سی سی که به جمع آوری کاغذهای باطله می­‌پردازد که این امر سبب اشتغال جوانان و انتقال سرمایه به روستاهای بخش می‌شود.
طاهری، با بیان اینکه مسئولان این کارخانه تعامل بسیار خوبی در مواقع بحران با مسئولان بخش کلیجانرستاق دارند، خاطرنشان کرد:در سیل و رانش زمین اخیر که در این بخش صورت گرفت نیروها و امکانات این کارخانه به سرعت در منطقه حاضر شدند و به امدادرسانی به حادثه دیدگان پرداختند.
وی، به مشکلات عدیده این بخش در حوزه راه روستایی و راه اصلی ساری-تاکام اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این محور نقش مهمی در توسعه شهرستان ساری و ارتباط بین دو استان مازندران و سمنان است اما عملیات اجرایی آن به کندی پیش می­رود و همچنین پیمانکار فاز دوم این محور از هولار- تاکام مشخص نشده است.
عضو شورای اداری شهرستان ساری افزود: در حال حاضر عملیات احداث فاز نخست ساری- تاکام در دست ساخت است.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم