حمایت مجلس از طرح توسعه صنایع چوب و کاغذ مازندران

شرکت ماهون چوب قم

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش طرح های توسعه ای بزرگ ترین کارخانه کاغذ خاورمیانه، گفت: مجلس از طرح توسعه صنایع چوب و کاغذ مازندران حمایت می کند.

به گزارش بازار چاپ، محمد دامادی عصر امروز در جمع کارکنان شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهارداشت: مازندران از دیرباز استانی سرسبز است ولی همچنان از محرومیت رنج می‌برد.

وی افزود: رفع مشکلات صنایع چوب و کاغذ مازندران، همواره از دغدغه‌های نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی بوده و در این برهه توجه جدی به این امر شده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مشکلات کارگری در استان زیاد بوده است، تصریح کرد: با همکاری مدیران دولت تدبیر و امید، معضلات کارگری در مازندران رفع می‌شود.

دامادی با بیان اینکه مجلس از بانک ملی به واسطه پیشتازی در رفع مشکلات کارگران، حمایت می‌کند، افزود: حمایت نهادهای دولتی از کارخانجات تولید کاغذ داخلی امری ضروری است.

وی با اعلام اینکه وزارت آموزش وپرورش برای تامین کاغذ مورد نیاز خود نباید اقدام به خرید کاغذ خارجی کند، گفت: با تقویت صنایع چوب و کاغذ مازندران، می‌توان نیاز کاغذ کشور از طریق این واحد تولید چوب کشور تامین کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران حتی یک روز کاری هم تعطیل نشده و کارگران آن بیکار نشدند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی باید از سوی مسئولان امر پیگیری شود، گفت: حمایت‌های دولت از صنعتگران نباید صرفا در قالب شعار باشد.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم