خانه مبل

شرکت ماهون چوب قم

 

خانه مبل نام تجاری محصولاتی می باشد که بیش از چهل سال پیش به همت آقای رحیم کریمخانی زند و همکاران ایشان به تولید رسید . در سال  ۱۳۵۶  شرکت تولیدی مبل سبک ایران تاسیس شد و در زمینه تولید و پخش محصولات به فعالیت خود ادامه داد . دفتر و نمایشگاه مرکزی شرکت در سال ۱۳۵۸ در محل فعلی شروع به کار کرد و با نام  خانه مبل  به عنوان مرکز اصلی ، به ارائه مستقیم محصولات خود پرداخت .

در سال ۱۳۸۴  همزمان با اضافه شدن نیروهای جوان به مجموعه ، نگرش جدیدی در طراحی محصولات شروع شد که در آن ، طراحی مدرن با طرح های کلاسیک در کنار هم قرار گرفته و تولیدات جدیدی متناسب با نیاز جامعه جوان را رقم زد . همکاری خانه مبل با دیگر تولید کنندگان و گرد آمدن آن ها در قالب یک مجموعه منجر به تغییر نام شرکت به “  گروه تولیدی متال فوم  ” شد . این گروه تا به امروز همواره بر تولیدات داخلی تکیه داشته و در این زمینه با افتخار به عنوان یکی از حامیان تولید و عرضه مستقیم محصولات داخلی شناخته می شود . گروه تولیدی متال فوم همواره هدف خود را ارتقاء کیفی محصول داخلی و پیشرفت تخصصی در زمینه مبلمان قرار داده و در راستای تحقق این امر قدم های استواری برداشته است .

طراحی و تولید :

در این مجموعه مرحله طراحی تا ساخت ، همراه با نظارت متخصصین و با رعایت اصول استاندارد صورت می گیرد . تمامی محصولات مبلمان بر اساس اصول ارگونومیک طراحی و سپس وارد مرحله نمونه سازی می گردد . در نمونه سازی هر محصول ، قطعات به صورت جداگانه و با رعایت اصول اتصالات و استاتیک ساخته شده ، مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار می گیرد . سپس نمونه کامل برای قالب گیری و سری سازی به همراه نقشه فنی و تفکیکی قطعات به واحد تولید فرستاده میشود .

کیفیت کالا :

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد در مراحل تولید از ویژگیهای گروه تولیدی متال فوم می باشد . چوب از مهم ترین مواد اولیه صنعت مبلمان بشمار می آید . چوبهای بکار رفته در محصولات این مجموعه ، بنا به نوع و نیاز محصول متفاوت بوده که در اغلب موارد از چوبهای جنگلی مانند  ”  راش  ”  استفاده می شود . چوب ها به صورت الوار به کارخانه ارسال و در واحد چوب بری به تخته با ضخامت های مختلف بدل شده و برای آماده شدن ( کم شدن رطوبت ) به شکل مخصوصی در انبار چیدمان می شوند . بعد گذشت مدتی ( حدود ۸ تا ۱۰ ماه ) تخته ها داخل خشک کن قرار گرفته تا رطوبت آنها به حداقل برسد . میزان رطوبت مناسب برای چوب جنگلی مانند راش  بین ۱۰ تا ۱۲ درصد می باشد . در ساختار داخلی ( استراکچر ) برخی از محصولات علاوه بر چوب ، فلز نیز مورد استفاده قرار می گیرد که به بالا بردن کیفیت و دوام بیشتر محصول منجر می شود . پس از تولید هر محصول ، واحد کنترل کیفیت آن را مورد بررسی نهایی قرار داده و محصول در صورت نیاز به واحد تولید مرجوع و رفع اشکال می شود .

ضمانت و خدمات پس از فروش :

ادعای کیفیت بالا به تنهایی اطمینان بخش نمی باشد . خانه مبل با ارائه ضمانت نامه برای تمامی محصولات خود ، کیفیت کالا را تضمین می کند و در صورت هرگونه خطا در روند تولید و یا بروز اشکال در هنگام مصرف ، خود را موظف به رفع آن در کوتاه ترین زمان و بدون دریافت هزینه می داند . مدت مقرر در ضمانت نامه به معنی ارائه ندادن خدمات پس از آن نمی باشد و کلیه امور خدماتی ( تعمیر ، رنگ ، تعویض رویه و … ) تا ۱۰ سال پس از خرید هر محصول توسط خانه مبل تعهد می گردد .

 

تهران – بلوار میرداماد – بعد از میدان مادر – شماره ۸۱

تلفن : ۲۲۲۲۱۰۱۱ – ۰۲۱

فکس : ۲۲۲۷۳۰۲۵ – ۰۲۱

ایمیل : info@furniturehouse.ir

www.facebook.com/furniturehouse.ir

خانه مبل

 نمایندگان

رشت ، ابتدای بلوار نماز ، برج تندیس

تلفن : ۵۳و۷۷۵۱۵۵۲-۰۱۳۱

فکس : ۷۷۵۱۶۵۷-۰۱۳۱

بابل – کمربندی غربی – نبش چهارراه امیرکبیر – فروشگاه مبلمان ساجیران
۳۲۳۴۷۰۰ – ۰۱۱۱

شیراز – خیابان هفت تیر -چهارراه معدل – فروشگاه توو

۱۵ – ۲۳۴۲۸۱۱ – ۰۷۱۱

فکس : ۲۳۰۱۶۷۰ – ۰۷۱۱

شهرکرد – فردوسی شمالی -پلاک۳۸۱ – مبلمان نشیمن

۲۲۴۳۴۳۴ – ۰۳۸۱

فکس :  ۲۲۴۳۱۶۹ – ۰۳۸۱

مشهد – بلوار خیام – خیام جنوبی ۱۱ – پلاک ۶۵ – فروشگاه خانه و دکور

۷۶۶۲۰۴۰ – ۰۵۱۱

۷۶۶۲۰۵۰ – ۰۵۱۱

فکس :۷۶۶۲۰۶۰ – ۰۵۱۱

 

مبلمان ست – مونترال

    -۲ ست مبلمان مونترال مبل یک نفره مونترال

 

مبلمان ست – کارن

karen (3)

مبلمان ست – گاما

- ۲ ۱

مبلمان ست – آلما

- ۱ - ۲

مبلمان ست – برژر

۱ ۲

مبلمان ست – لئون

(۱) ست لئون و برژر کاناپه دو نفره لئون کاناپه سه نفره لئون

مبلمان ال – آیرونی

۱

مبلمان ال – ویولا

viola - ۳

مبلمان ال – میلان

۴

مبلمان ال – ساتیا

- ۱

میز و صندلی – برژر

- ۲ ۸

میز و صندلی – مونترال

۹

۶

میز و صندلی – ویولا

۱۱ ۱۰

میز و صندلی – ساتیا

۱۳ ۱۲

بوفه و ویترین – برژر

ویترین دو درب برژر بوفه چهار در برژر بوفه دو درب برژر و ویترین تک درب  برژر تک درب برژر

بوفه و ویترین – مونترال

IMG_7340

m 2

میز تلویزیون – کانسپت

(۱)

میز تلویزیون – مونترال

۲

میز تلویزیون – برژر

۳

سرویس خواب – اُتیس

Untitled-1 IMG_7259 IMG_7296 ka 2 ka 3 prag s (1)

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم