خرید مبل مدرن استاندارد

مبلمان کلاسیک مبل فیلون
شرکت ماهون چوب قم

مبلمان راحتی با توجه به نیاز شما انواع متفاوتی دارد به طور کلی مبل راحتی از نظر میزان راحتی دو نوع است.

۱-مبل راحتی کامل,که برای لم دادن یا تماشای تلوزیون واستراحت کاربرد بیشتری دارد وبرای پذیرایی از مهمان چندان مناسب نیست.

۲-مبل نیمه راحت که اندکی رسمی تر است و در طراحی آن سعی شده هر دو منظور تا حدودی کاربرد داشته باشد.

برای خرید مبلمان راحتی ابتدا مشخص کنید قصدتان از خرید مبل,استراحت ولم دادن روی مبل است یا پذیرایی از مهمانان.مبل های راحتی ازجنبه طراحی به انواع زیر تقسیم می شود:مبلمان ال,مبلمان مدرن,مبلمان گرد  و… که بر اساس دکور,فضا وجای قرار گرفتنشان  در منزل انتخاب می شود.

مبل راحتی را می توان از میان انواع برندهای مبلمان ترک ومبلمان راحتی ایرانی انتخاب کرد.اکثرا خریداران مبل سعی می کنند برای خرید مبلمان به سراغ برندهای معروف بروند مانند مبل راحتی سام اکسون,مبل راحتی لیلیوم,مبل راحتی استقبال,مبل راحتی فیلون,مبلمان راحتی یاتاش,مبلمان هارمونی,مبلمان وینرو… اما در خرید مبل جدا از برند بودنمبلمان,استاندارد بودن مبل اهمیت ویژه ای دارد.

برای خرید مبل استاندارد به نکات زیر توجه کنید:

۱-اولین چیزی که برای خرید یک مبل استاندارد لازم است به آن توجه شود,این است که زمانی که روی آن نشسته ایم احساس راحتی کنیم.بعضی مبلمان های به ظاهر زیبا نه تنها احساس راحتی به ما نمی دهند بلکه بعد از مدتی استفاده باعث درد در مهره های کمر می شود.مبلمانی تهیه کنید که نشستن طولانی روی مبل باعث آسیب رسیدن به مهره های کمرتان نشود.

۲-مبل ها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند اما مبل های هشت نفره فروش بیشتری دارند زیرا آنها با استاندرد هر اتاقی هماهنگ هستند و براحتی چیدمان می شوند.

۳-به کیفیت جنس پارچه ,چوب وفلز بکار رفته در مبل توجه کنید.

۴-اگر رویه مبل,چارچوب اصلی مبل,تشک ها وپشتی مبل قابل شست وشو باشد از دردسرهای بعدی نیز راحت می شوید.

توجه داشته باشید که مبلمان در خانه شما دیگر حکم یک کالای تجملاتی را ندارد بلکه به یک کالای مصرفی تبدیل شده است.هدف ما این است که به شما بگوییم چطور مبل راحتی مدرن واستاندارد دلخواهتان را انتخاب کنید ومهم تر اینکه بدانید در بازار مبل ایران چه می گذرد,از طرح ورنگ مبلمان گرفته تا قیمت مبل.

یک مبل هر قدر هم از معروف ترین برندها باشد زمانی ارزش خرید دارد که استاندارد باشد.مبل استاندارد مبلی است که,بیست درصد زیبایی ,هشتاد در صد کیفیت داشته باشد.اگر همین امروز برای خرید مبل از بازارهای بزرگ مبلمان دیدن می کنید هرگز این فرمول را فراموش نکنید.ازنظر یک خریدار آگاه شکل ظاهری تنها ۲۰ درصد از اهمیت یک جنس را تشکیل می دهد و ۸۰ درصد بقیه به جنس و استاندارد بودن بستگی دارد.

مجموعه مبل سام اکسون در بازار مبل کمرد با ارایه مبلمان راحتی استاندارد وبا کیفیت مطابق با سلیقه شما خریداران عزیز,پذیرای شما جهت بازدید از این مجموعه می باشد.

برگرفته از سایت samexxonsofa.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم