دروازه قاچاق چوب در شهرستان رشت بسته است

شرکت ماهون چوب قم

فرماندار رشت با بیان اینکه دروازه قاچاق چوب در شهرستان رشت بسته است، گفت: تخریب جنگل ها در شهرستان رشت در قیاس با سایر شهرستان ها بسیار کم رنگ است و تصویر بیرونی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید عیسی مهدوی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد ساختار جنگل ها و مراتع در گیلان، سبزی و خرمی مراتع را شاه رگ تنفس حیات زمین توصیف کرد و اظهار کرد: بی شک محیط زیست در قالب جنگل ها و مراتع در کنار آب مایع حیات زندگی موجودات زنده به ویژه انسان ها است.
گیلان ضلع سبز گردشگری ایران است
وی وجود انبوه مراتع و جنگل ها و فضاهای سبز را معرف شخصیت گیلان در کشور برشمرد و تصریح کرد: گیلان ضلع سبز گردشگری در ایران اسلامی بین استان های کشور به شمار می رود.
فرماندار رشت در واکنش به این سئوال که چرا راه تخریب جنگل ها در استان گیلان باز است، افزود: تخریب جنگل ها در شهرستان رشت در قیاس با سایر شهرستان ها بسیار کم رنگ است و تصویر بیرونی ندارد.
وی تخریب جنگل ها را شمارش معکوس ضربان حیات محیط زیست و مرگ در جهان توصیف نمود و ابراز کرد: تخریب جنگل ها غده ای سرطانی بدخیم در استان گیلان است و باید بوسیله اقدامات ضربتی و زیر بنایی این معضل از سیمای گیلان جراحی شود.

image238500

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم