دکوراسیون اتاق کار و درس در منزل با نمایی شگفت انگیز

شرکت ماهون چوب قم

تزیین و طراحی دکوراسیون اتاق کار همواره یکی از دغدغه های افرادی هست که بدنبال محیطی آرام و مناسب برای کار و مطالعه در خانه خود می گردند تا قادر باشند در بهترین شرایط ممکن به امور عقب افتاده خود رسیدگی کنند. مدل اتاق هایی که در این قسمت مشاهده خواهید کرد برای راحتی و تمرکز بیشتر در حین کار و مطالعه طراحی شده اند اما شاید شما نیز با من هم عقیده باشید که در چنین اتاق هایی کار زیادی انجام نخواهد شد چرا که دائماً باید به تماشای منظره بی نظیر این اتاق ها بپردازیم و کار خود را به شب های تاریک موکول کنیم. شاید این اتاق ها برای افرادی که به نوشتن کتاب های رمان و اشعار عاشقانه می پردازند مناسب باشند اما برای کارهای حسابی و مالیاتی قطعا مناسب نخواهند بود!.
اتاق کارهایی که بدون ویو هستند و میز کار مقابل یک دیوار ساده قرار می گیرد مناسب ترین مکان برای انجام امور اداری و محاسباتی هستند اما مسلما داشتن چنین ویوی در اتاق کار می تواند آرزوی هر فردی باشد. در ادامه به بررسی تعدادی از این اتاق کارهای خانگی رویایی خواهیم پرداخت:

اولین اتاقی که با آن آشنا خواهید شد توسط دو طراح کانادایی به نام های Marko Simcic و Brian Broster برای یک نوازنده موسیقی طراحی و ساخته شده است. کل خانه بهمراه این اتاق بروی تپه ای مرتفع قرار گرفته تا نمایی شگفت انگیز از اقیانوس و درختان جنگلی اطراف را در اختیار مالک قرار دهد.

home-office-room-design-ideas

home-office-room-design-ideas1

home-office-room-design-ideas-1

home-office-room-design-ideas-2

home-office-room-design-ideas-3

home-office-room-design-ideas-4

home-office-room-design-ideas-5

home-office-room-design-ideas-6

home-office-room-design-ideas-7

home-office-room-design-ideas-8

home-office-room-design-ideas-11

home-office-room-design-ideas-21

منبع:http://www.otag.ir/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم