دکوراسیون داخلی دارکوب

شرکت ماهون چوب قم

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دارکوب ( اولین شرکت دکوراسیون داخلی بر مبنای علم روانشناسی)با هدف ارائه خدمات حرفه ­ای معماری و دکوراسیون داخلی و در پاسخ به نیازهای روز افزون این مقوله در کشور در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد. این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بر اساس اصل “طراحی علمی، کیفیت عالی، و زمان مناسب ” در پروژه­های مسکونی، اداری، تجاری فعالیت می­کند.

با توجه به زمینه فعالیت شرکت دارکوب ، این شرکت تا کنون در پروژه­های مختلفی حضور داشته است وبا طراحی و اجرای ۱۲۰ پروژه موفق، کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.
شرکت دارکوب همگام با علوم روز معماری و دکوراسیون و با توجه به اهمیت بعد روانی و شخصیتی افراد در طراحی­های صورت گرفته، از سال ۱۳۸۷ بااستفاده ازمتد psychological decoration گام نوینی را در معماری و دکوراسیون داخلی برداشته است.در این روش ابتدا به تجزیه و تحلیل افراد از جنبه روانی پرداخته می­شود و سپس متناسب با شخصیت، خلق و خو و تمایلات آنها محیط فیزیکیشان طراحی می­شود.بنابراین شرکت دارکوب با در اختیار داشتن تیم روانشناسی مجرب علاوه بر تیم معماری و طراحی در تلاش است تا گام بلندی در راستای بومی سازی متد psychological decoration در کشور بردارد.این شرکت در حال حاضر به عنوان تنها شرکت در این زمینه شناخته می­شود.

آدرس: خیابان ولیعصر بالاتر از پارک وی جنب داروخانه پلاک ۲۹۰۱ واحد سوم

تلفن:۰۲۱۲۲۶۶۸۷۷۱-۰۲۱۲۲۶۶۸۷۷۲

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

سایت:http://www.decodarkoob.com/

Copy of coffee-nekoyi2-2

coffee-nekoyi2-2

coffee-nekoyi3-3

hospital1-s

hospital2-s

hospital2-s (1)

kamranie1-1

kamranie2-2

kamranie4-4

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم