رییس تعاونی درودگران قم: صنعت چوب قم با ایتالیا می تواند رقابت کند

شرکت ماهون چوب قم

قم – رییس تعاونی درودگران قم با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای موجود در این صنف گفت: صنعت چوب قم می تواند با صنعت چوب کشورهای صاحب نامی همچون ایتالیا نیز رقابت کند.

محمد حسینی یاور در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بعضی از تولیدات فنی به ویژه در امر صنعت منبت کاری می توانند به عنوان تولیدات خاص مطرح و به بازارهای گوناگون داخلی و خارجی عرضه شوند، به گونه ای که با تولیدات کشوری مثل ایتالیا که در صنعت چوب زبانزد است، برابری می کنند.

وی درباره برگزاری نخستین همایش صنعت چوب استان قم گفت: یکی از فاکتورهایی که باعث پیشرفت و به روز رسانی در این مجموعه می شود، همین برگزاری همایش هاست که برگزاری آن موجب می شود نخبگان، کارشناسان، صاحبان فکر و اندیشه، استادان و هنرمندان مرتبط با این صنف؛ علم و تجربه را در هم آمیزند و با خواست بازار امروز آشنا شوند و همین امر باعث پیشرفت در امور صنفی خواهد شد.

وی گفت: اعضای این شرکت تعاونی از مسوولان انتظار کمک دارند تا به اهداف بلند مدت خود برای پیشبرد و به روز رسانی از نظر سازماندهی صنفی و به روز رسانی ماشین آلات و ابزار مورد نیاز شاغلان در این صنف دست یابند، همچنین انتظار داریم مسوولان زمینه صادرات تولید کنندگان با استانداردهای قابل قبول را فراهم سازند.

وی درباره لزوم هموارتر شدن کارها در صنعت چوب استان قم گفت: صنعت چوب قم با توجه به توانمندی هایی که دارد می تواند به صورت مضاعف و با استانداردهای بالا حتی بالاتر از تولیدات کشوری، جوابگوی بازار جهانی هم باشد.

وی درباره رسالت این شرکت تعاونی در صنف درودگران قم اظهار داشت: شرکت تعاونی درودگران قم وظیفه تهیه و توزیع مواد اولیه را برعهده دارد، در اصل سر و سامان دادن به وضعیت بازار از نظر قیمت و موجودی اجناس با تعاونی است.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم