ساعت دیواری چوبی، زمان را زیباتر ببینید!

شرکت ماهون چوب قم

ساعت دیواری از آن دسته اکسسوری هایی به حساب می آید که لازمه هر خانه و اتاقی هستند و به همین راحتی ها هم نمی توان آن را نادیده گرفت. امروزه مدل ها و طرح های بسیار متفاوتی از انواع ساعت دیواری در بازار موجود است که هر کدام به تناسب طراحی خود برای فضاهای به خصوصی مناسب خواهند بود. در این میان اما ساعت دیواری چوبی به لحاظ استفاده از عنصر طبیعی چوب، زیبایی خارق العاده ای را به فضای خانه می بخشد. در این مطلب از ایران چوب با ما همراه باشید تا در رابطه با ساعت دیواری چوبی، بیشتر برایتان بگوییم.

ساعت دیواری مدل مهرا

ساعت دیواری چوبی

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم یکی از مهم ترین دلایلی که استفاده از ساعت دیواری چوبی را با محبوبیت بالایی رو به رو می کند، طبیعی و گرم بودن این متریال است. شاید با خودتان فکر کنید که در این دنیای مدرن دیگر استفاده از لوازم چوبی در منزل خیلی دمده است؛ اما دانستن مزایای استفاده از وسایل و تزئینات چوبی حتما نظرتان را عوض می‌کند:

  • وسایل چوبی با دوام‌اند
  • نگهداری از آنها راحت‌ است
  • به مرور زمان ارزشمند‌تر می‌شوند
  • قابل بازیافت‌اند
  • دیدن چوب آرامش‌بخش است
  • طرح طبیعی چوب جذابیت بصری دارد
  • سازگار با محیط زیست است

روانشناسان در مطالعات علمی خود دریافته‌اند که وجود لوازم اساسی و دکوری چوبی منزل، سطح استرس افراد را کاهش می‌دهد؛ زیرا انسان‌ها با مشاهده چوب ناخودآگاه به یاد جنگل و فضای دنج کلبه‌های کوهستانی می‌افتند. از طرفی بررسی جریان الکتریکی نورون‌های عصبی نشان داده که آرامش انسان در فضایی که لوازم چوبی وجود دارد، بیشتر است.

بنابراین، ساعت دیواری چوبی نیز به عنوان یکی از وسایل دکوری منزل می تواند تمامی این مزایا را برای شما به دنبال داشته باشد. بد نیست این را هم بدانید که کوچک و یا بزرگ بودن ساعت نیز، ملاکی برای تغییر هر کدام از این ویژگی ها نخواهد بود.

چه مدل ساعتی انتخاب کنیم؟

نکته مهمی که پیش از هر چیز باید به آن به دقت کنید انتخاب یک ساعت متناسب با فضای داخلی شماست، پیش از خرید ساعت محل نصب آن را مشخص کنید و متناسب با رنگ، بافت و دکوراسیون منزل خود ساعت مورد نظرتان را تهیه کنید.

کلاسیک:ساعتهایی که بافت منبت کمتری دارند و بیشتر دارای طرح های پیچک و گل هستند.

مدرن:به طرح های ساده و طبیعی که نهایت بافت چوب دارند ساعتهای مدرن گفته می شود.

سلطنتی منبت:دارای بیشترین طرح منبت کنده کاری چوبی و طرح های اسلیمی است.

 

برای مشاهده مدل های سلطنتی منبتی و کلاسیک با جدید ترین طرح ها و با کیفیت ترین چوب ها می توانید به سایت ماهون چوب مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم