سنگ‌اندازی سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی مشکل اصلی مبل‌سازان است

شرکت ماهون چوب قم

سنگ‌اندازی سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی مشکل اصلی مبل‌سازان است

 

رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان با انتقاد از عملکرد سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی گفت: ما اگر می‌خواهیم این صنعت به فعالیت خود ادامه دهد و نقش پررنگ‌تری در صادرات وجود داشته باشد باید سنگ‌اندازی سازمان امور مالیاتی، تامین اجتماعی و شهرداری‌ها را حل کنیم. عبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان در […]

رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان با انتقاد از عملکرد سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی گفت: ما اگر می‌خواهیم این صنعت به فعالیت خود ادامه دهد و نقش پررنگ‌تری در صادرات وجود داشته باشد باید سنگ‌اندازی سازمان امور مالیاتی، تامین اجتماعی و شهرداری‌ها را حل کنیم.

عبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان در حاشیه افتتاح بیست و هشتیمن نمایشگاه مبلمان در جمع خبرنگاران  گفت:اکنون با کمبود نقدینگی مواجه هستیم که به سبب کاهش فروش در بازار داخل است بنابراین راهی ندارید به جز آنکه بر روی بازار صادرات متمرکز شویم که این امر نیز با وجود مشکلات مطرح شده بسیار سخت است.

وی با انتقاد از اخذ مالیات بر ارزش افزوده گفت: این مالیات در سراسر زنجیره تولید در این صنف گرفته می‌شود که نتیجه آن چیزی جز گران شدن محصول نهایی و از دست رفتن بازار فروش نیست. بازار مبل کشور سالیانه بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و از سال گذشته ۲۵ میلیون دلار به عراق، افغانستان، قزاقستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان در ارتباط با وضعیت بازار مبل اظهار داشت: بازار مبل کشور سالیانه بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و از سال گذشته ۲۵ میلیون دلار به عراق، افغانستان، قزاقستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

 صبح امروز نمایشگاه مبلمان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی با حضور نمایندگان مجلس مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها و روسای اتحادیه‌ها افتتاح شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه مبلمان منزل از امروز تا جمعه ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود و ۳۰۰ شرکت و واحد تولیدی کوچک و بزرگ از مناطق مختلف کشور در آن شرکت کردند.

منبع نوشته: http://www.otaghasnaftehran.ir/fa/1398/19720/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم