شرکت افرا درب سلماس

شرکت ماهون چوب قم

از شرکت های صاحب نام و پیشتاز در صنایع چوب و درب سازی در ایران می باشد که در سال ۱۳۸۳ تاسیس یافت.این شرکت در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع وسالن تولید ۹۰۰۰ مترمربع با پشتوانه علمی و کادر مجرب و با استفاده از ماشین آلات روز دنیا در این صنعت توانسته یکی از بزرگترین تولید کننده های درب HDF – MDF و ضد سرقت در سطح کشور باشد.
افرادرب با برخورداری از توان نیروی انسانی مجرب و متخصص و خطوط تولید مجهز به ماشین آلات روز در زمینه تامین سفارشات مشتریان و نیاز مصرف کنندگان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع و سالن تولید ۹۰۰۰ متر مربع به انواع تولید درب های ضدسرقت و آپارتمانی از منابع داخلی و واردات مواد اولیه از خارج از کشور فعالیت می نماید. تداوم و استقرار ارائه خدمات با کیفیت عالی و دقت به رعایت استانداردهای جهانی کالا و خدمات و جلب رضایت مندی مشتریان از اهداف متعالی مدیریت و کارکنان شرکت افرا می باشد.
افرادرب در سال های ۸۹ و ۹۰ در دو سال متوالی توانسته عنوان واحد نمونه استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص دهد. همچنین در کلیه دوره های نمایشگاه بین المللی تهران شرکت داشته است و همچنین انتخاب مدیرعامل شرکت به عنوان یکی از چهره های برتر تولیدی استان آذربایجان غربی و کارآفرین نمونه در سال ۹۲ از افتخارات این شرکت تولیدی نام برد.
از جمله پروژه های انجام شده توسط این شرکت می توان به شرکت تعاونی فجر نور تهران، پروژه بسیجیان تبریز، شرکت کوثر تهران، پروژه کیهان زنجان، پروژه پردیسان قم، پروژه مسکن مهر جلفا، پروژه مسکن مهر سنندج، پروژه آموزش و پرورش زاهدان، پروژه سماء سپاه تهران، تعاونی مسکن منتظران جهرم، شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، تعاونی مسکن خیبر سمنان، تعاونی مسکن مهر عجبشیر، پروژه پیام مخابرات کرمان ، تعاونی مسکن شرکت آب و فاضلاب ایلام، نیروی انتظامی ارومیه، پروژه حکمت ارومیه، تعاونی مسکن نیروگاه حرارتی شازند کرمان و … می باشد.

نمایشگاه تهران: رسالت؛ خیابان فرجام؛ خیابان حیدرخانی شمالی؛ پایین تر از دانشگاه علم و صنعت؛ پلاک ۱۱۳ (ساختمان اداری تینا) ؛ واحد ۱

تلفن نمایشگاه: ۰۲۱۷۷۱۸۹۰۰۷ تلفکس: ۰۲۱۷۷۱۸۹۰۰۸

ساعت کاری: از شنبه تا پنج شنبه (ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر)

ایمیل: Peramis.ph@gmail.com

سایت:http://afradoor-tehran.com/

Untitled-1 ۲ ۳  g sd

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم