شرکت صنایع چوب مجلسی

شرکت ماهون چوب قم

به شماره ثبت ۱۱۵۲۹۰ با مدیریت محسن ظهوریان، در حال فعالیت می باشد. با توجه به سوابق اجرایی مبلمان استیل ظهوریان که در سال ۱۳۴۰ تاسیس شده در زمینه تولید مبلمان منزل در صنعت چوب فعالیت نموده است.
حال با توجه به گسترش کاری و نظر به صادرات تولیدات و معرفی مبلمان استیل و مدرن ساخت کشور جمهوری اسلامی ایران به کشورهای دیگر در سال ۱۳۶۷، شرکت صنایع چوب مجلسی تاسیس و در حال حاضر با توجه به نزدیک ۳۰ سال تحقیق و تجربه در کشورهای غرب آفریقا همچون: گاین، سنگال، و یا مرکز آفریقا اتیوپی و همچنین حوزه کشورهای خلیج فارس همچون قطر، امارات متحده عربی و اخیرا نیز کشور روسیه و قزاقستان شروع به تحقیق، بررسی و صادرات کرده و سعی به معرفی مبلمان استیل و مدرن خانگی ساخت ایران را به بهترین نحوه دنبال می نماید.

شرکت مبل مجلسی به عنوان شرکت صادرکننده مبل های مدرن و مبلمان کلاسیک مانند مبلمان خانگی و تزئینی، غذاخوری، تخت خواب و بوفه به کشورهای بسیاری مشغول کار است. همچنین وارد کننده مبلمان و به عنوان نمایندگی شرکت های تولید پارچه فعال است. به منظور پاسخگویی به تقاضای جهانی در حال حاضر نمایندگان بسیاری از کشورها در حوزه خاورمیانه است. در طول سه دهه از مدیریت این شرکت، تلاشی صادقانه در پیگیری ساخت مبلمان شیک، زیبا، مستحکم سوق داده و به لطف خدا در این مسیر موفق بوده است و توانسته به یکی از پیشگامان ملی در صادرات و ساخت انواع مبلمان تبدیل شود. شرکت صنایع چوب مجلسی با سابقه ای بیش از ۴۰ سال به ارائه خدمات مبلمان خانگی و اداری با بهترین کیفیت و نوآوری پرداخته و در سراسر خاورمیانه پیشرو در ارسال محصولات خاص خود بوده است. از فعالیت های این مجموعه می توان به شرکت در نمایشگاه های برون مرزی، صادرات انواع محصولات چوبی و همچنین واردات انواع جدیدترین سرویس های خواب و مبلمان خانگی را نام برد.

اهداف
شرکت مبل مجلسی ” لذت بردن شما از محیط خانه ” را ماموریت خود می داند. و به عنوان شرکت صادرکننده مبل های مدرن و مبلمان کلاسیک مانند مبلمان خانگی و تزئینی، غذاخوری، تخت خواب و بوفه به کشورهای بسیاری مشغول کار است. همچنین واردکننده مبلمان و به عنوان نمایندگی شرکت های تولید پارچه فعال است تمرکز این شرکت بر روی بهبود مستمر در گسترش بازار جهانی است. به منظور پاسخگویی به تقاضای جهانی در حال حاضر نمایندگان بسیاری از کشورها در حوزه خاورمیانه است. در طول سه دهه از مدیریت این شرکت، تلاشی صادقانه در پیگیری ساخت مبلمان شیک، زیبا، مستحکم سوق داده و به لطف خدا در این مسیر موفق بوده است و توانسته به یکی از پیشگامان ملی در صادرات و ساخت انواع مبلمان تبدیل شود.
و اکنون…
با توجه به توسعه مستمر و اقدامات کنترل کیفیت دقیق، شرکت مجلسی امروز به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. و در حال حاضر این شرکت مشتریان و متقاضیان بین المللی در طیف گسترده ای از مبلمان و انواع هنرها و صنایع چوبی دارد. و در این خدمت با نگاهی به آینده، پیش به جلو حرکت می کند. با تشکر صمیمانه از انتخاب شما .

محصولات صادراتی: مبلمان کلاسیک، مبلمان مدرن و مبلمان ناتمام و خام.

مبلمان نشیمن – مبلمان غذا خوری – بوفه – تخت خواب – مبلمان نشیمن مدرن – مبلمان نشیمن کلاسیک – مبلمان غذا خوری مدرن – مبلمان غذا خوری کلاسیک – تخت خواب مدرن – تخت خواب کلاسیک – مبلمان خام – مبلمان نشیمن خام – مبلمان استیل – صادرات محصولات چوبی – واردات مبلمان خانگی – واردات سرویس خواب

تلفن: ۶۶۴۳۷۰۰۲ ۰۲۱
فکس: ۶۶۴۲۴۷۸۲ ۰۲۱

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.
پست الکترونیکی: zohourian@majlesi-furniture.com
آدرس: هران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان گلشن و خیابان آذربایجان پلاک ۲۸ (ساختمان اتحادیه تعاونی درودگران و مبلسازان کل کشور) طبقه اول، واحد سوم، شرکت صنایع چوب مجلسی
سایت : http://www.majlesi-furniture.com

ic-b202 ecb-i302 ecl-i309 emb-i301  EM-SF103

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم