شرکت نوآوران شیراز تک چوب

شرکت ماهون چوب قم

به نام خدا

شرکت نوآوران شیراز تک چوب به عنوان تولیدکننده انواع مصنوعات چوبی {از قبیل : سرویس خواب (نوزاد، نوجوان، عروس، دومنظوره، دوطبقه) ، میز( LCD ، کامپیوتر، ناهارخوری، جلومبلی) ، کابینت، جاکفشی، بوفه ، کتابخانه، کمددیواری } خط مشی خود را با محوریت مشتری مداری و فروش سالم و اصالت طرح ها که آمیخته با زندگی و گهر آدمی است، اعلام میدارد و بدین منظور سیاست های زیر را سرلوحه اقدامات خویش قرار می دهد:

– بنیادی ترین اعتماد ما رضایت مشتری است که جز در سایه ارتقا سطح کیفی محصولات، اجرای به موقع تعهدات ما به مشتریان و طرفهای ذینفع، قیمت مناسب و پاسخگویی سریع و شفاف در زمان دریافت شکایات آنان امکان پذیر نمی باشد.

– آموزش های مورد نیاز و مستمر کارکنان به منظور ارتقا دانش و خرد آنان جهت ارتباط بهتر با مشتریان و طرف های ذینفع.

– تداوم و ارائه محصولات و خدمات متفاوت به مشتریان و توسعه بازار فروش.

– دارای ضمانت ۱۲ ماهه برای کلیه محصولات

لذا با عنایت به موارد فوق و با این باور که کیفیت راهی است که پایانی برای آن نیست و با دیدگاه احترام به مشتریان و ترویج این موضوع در میان تمامی پرسنل و رعایت الزامات قانونی می کوشیم تا مطابق با استاندارد روز دنیا در جهت بهبود مستمر حرکت کنیم.

آدرس : شهرک صنعتی بزرگ شیراز، میدان کوشش، خیابان کوشش جنوبی، انتهای خیابان ۱۱۹، شرکت نوآوران شیراز تک چوب

دفتر شرکت: ۰۷۱۳۷۷۴۳۷۰۴

مدیریت :رعیتی

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

ایمیل : nstakchoob@gmail.com

۱۳۲-۳۰۰x200 ۲۲۱-۳۰۰x200 ic1 ic2 ic3 ۱۱۳-۳۰۰x200 ۱۱۲-۳۰۰x300 ic4 ۱۱۰-۳۰۰x200 ۱۰۲-۳۰۰x200 ۵۲-۳۰۰x200 ۷۲-۳۰۰x200 ۶-۳۰۰x300 ۷-۳۰۰x300 ۹-۳۰۰x300 ۱۰-۳۰۰x300 ۲۳-۳۰۰x200 ۳۲-۳۰۰x200 ۵-۳۰۰x300 ۳-۳۰۰x300 ۴-۳۰۰x300

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم