صدور عمده مبلمان ایران به عراق، آذربایجان، ارمنستان،‌ ترکیه و قزاقستان

شرکت ماهون چوب قم

دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون اعلام کرد :عراق، آذربایجان، ارمنستان،‌ ترکیه و قزاقستان عمده بازار هدف محصولات مبلمان و دکوراسیون ایران هستند.
رامین سمیع زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل افزود: صنعت مبلمان و دکوراسیون بعد از صنعت نفت و خودرو می تواند در عرصه صادرات خود را نشان دهد و یکی از مشکلات این صنعت ، فقر آموزش مستمر و به روز برای نوسازی نیروی انسانی شاغل است که باید برنامه‌ریزان صنعتی کشور به ان توجه کنند.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه برندسازی در صنعت مبلمان برای ورود به بازارهای جهانی گفت: صنعت مبلمان کشور در گذشته از موفق ترین ها در توسعه صادرات غیرنفتی بوده است و باید برای برای فتح بازارهای جهانی برنامه ریزی کنیم.
سمیع زاده اظهار داشت : صنعت مبلمان از قدیمی ترین صنایع جهانی است و برندسازی باید مورد توجه برنامه ریزان و شورای ملی مبلمان باشد تا در جهان حرف های خوبی برای گفتن داشته باشیم.
وی تصریح کرد: توسعه صنعت مبلمان کشور به آموزش مستمر و به روزرسانی دانش نیروی انسانی نیاز دارد و ماشین آلات و فناوری ان هم نوسازی و بروز شود.
خوشبختانه ایران جایگاه خوبی در طراحی و رنگ آمیزی تولید مبلمان و دکوراسیون دارد و حتی به ایتالیا هم صادرات داریم و برنامه ریزی شده است
در سال های اینده تا ۲۵۰ میلیون دلار هم صادر کنیم.
وی تاکید کرد : محصولات مبلمان و دکوراسیون امروزه استاندارد حداقلی ندارد و باید متناسب با سلایق و خواسته های مشتریان و کیفیتی که انها می خواهند تولید شود و روزبروز ارتقا می یابد.
سمیع زاده افزود : صنعت مبلمان در ایران حدود ۸ درصد اشتغال را ایجاد کرده است و ساماندهی نرخ ارز و ایجاد بستری آرام و مطمئن برای صدور محصولات و هماهنگی ارکان مرتبط و تلاش صنعتگران برای ورود کم هزینه به بازارهای خارجی و حضور پایدار در بازارهای هدف ضروری است.
دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون با بیان اینکه صنعت مبلمان ظرفیت خوبی برای کمک به رونق و توسعه کسب وکار و افزایش اشتغالزایی دارد ، گفت : باید جایگاه خوبی را در بازارهای جهانی کسب کنیم و دست به دست هم دهیم و از این مزیت ملی به طور بهینه استفاده کنیم که این کار هم خدمت به مردم و اقتصاد ملی است و هم از جهات مختلف برای کشور اهمیت دارد.
سمیع زاده گفت: ایرانیها ذوق و هنر خوبی در این صنعت دارند و این موضوع سبب شده است تا مجلس نیز از تولید کالاهای ساخت داخل و همچنین صنعتگران ، مهندسان و هنرمندان ایرانی حمایت کند.
دبیر انجمن صنفی مبلمان با بیان اینکه متولی توسعه فقط دولت نیست، بلکه همچون کشورهای توسعه یافته، علاوه بر دولت، بخش خصوصی وتشکل های مردم نهاد نیز از بازیگران توسعه هستند، با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل گفت: این نمایشگاه با عنوان quotation mark هدکس۹۳ quotation mark با تخفیف پنج تا ۱۵ درصدی تا ۱۳۹۲/۱۰/۱۹(جمعه) در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران واقع در یافت‌آباد بوده که شامل انواع مبلمان منزل، صندلی و میز ناهارخوری، سرویس خواب، تشک و کالای خواب، لوستر و روشنایی بوده است .

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم