صنایع چوب دارکو

شرکت ماهون چوب قم

ظرف یازده سال گذشته، دارکو از یک کارگاه ۱۵ متری به مجموعه‏ای از سالن‏های کار به مساحت بیش از ۱۲۰۰ متر مربع ارتقاء پیدا کرده است. ۲۷ استادکار مرد و زن و چهار تیم نصب حرفه‏ای به همراه سرپرستان آنها، زیر نظر تیم مدیریتی مشغول به فعالیت هستند. امروز پیچیده ترین فعالیت‏های امکان‏پذیر در صنعت چوب را با دقیق‏ترین ابزارها و روش‏های این صنعت به مخاطبین عرضه می‏کنیم.

سیستم جدید پرس ممبران و سی.ان.سی حک روی چوب در کنار ابزارهای دقیق برش و فرم‏دهی، دارکو را به یکی از توناترین مجموعه‏های ارائه دهنده خدمات جامع صنایع چوب تبدیل کرده است. ارتباط دائم آن‏لاین بین تمامی تیم‏های کاری، زمینه‏ساز ایجاد ارتباطی لحظه به لحظه شده که مشتریان را در جریان کوچکترین تغییرات و پیشرفت‏های پروژه‏شان قرار می‏دهد.

ما عاشق طرح، رنگ و بوی چوب هستیم و به ابزار اندیشه چوب را می‏تراشیم و شکل می‏دهیم. مشتریان ما بخش ویژه‏ای از جامعه پیرامون را تشکیل می‏دهند. آنها کسانی هستند که رابطه عمیقی با طبیعت دارند و از دارکو انتظار دارند که این رابطه را حفظ و نگهداری کند.

آدرس:نیشابور،شهرک صنعتی کریم آباد،میدان صنعت،انتهای خیابان هلال احمر،پلاک۵

تلفن:۰۵۱۴۳۳۵۳۹۵۱

سایت:http://www.darco.ir/

فکس:

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

Untitled-1

Untitled-2

Untitled-3

Untitled-4

Untitled-5

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم