صنایع چوب و کاغذ مازندران رتبه نخست صنایع سلولزی را کسب کرد

شرکت ماهون چوب قم

صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدی کاغذ در کشور و مازندران رتبه نخست صنایع سلولزی ایران را در جمع ۵۰۰ شرکت برتر کشور کسب کرد.
صنایع چوب و کاغذ مازندران رتبه نخست صنایع سلولزی را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در هفدهمین همایش شرکت‌های برتر و بزرگ کشور که ۲۷ بهمن ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد از جمع ۵۰۰ شرکت، رتبه نخست صنایع سلولزی در کشور را به دست آورد.

در تازه‌ترین رده‌بندی سازمان مدیریت صنعتی کشور عملکرد شرکت‌های صنعتی در زمینه رشد سریع و روند آن در سال گذشته بررسی و ۵۰۰ شرکت برتر در بخش‌های مختلف معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تولیدکننده انواع کاغذ که در حال حاضر سالانه ۱۷۵ هزار تن انواع کاغذ را تولید می‌کند، در فهرست این ۵۰۰ شرکت برتر قرار گرفته و مقام نخست صنایع سلولزی در ایران را کسب و مفتخر به دریافت گواهینامه شرکت برتر شد.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که نشان‌های متعددی از نهادهای ملی و بین‌المللی دریافت کرده و مطابق با استانداردهای جهانی فعالیت می‌کند، اقدامات گسترده‌ای را به موازات افزایش کمی و کیفی تولیدات در جهت حفظ منابع جنگلی در دستور کار خود قرار داده و به عنوان صنعت سبز سال‌هاست که مورد تجلیل دستگاه‌های نظارتی قرار می‌گیرد.

دریافت نشان‌های استاندارد در سال‌های متوالی و معرفی این شرکت به عنوان واحد نمونه استانی و ملی بیانگر توفیقات روز افزون بزرگترین واحد تولید انواع کاغذ در کشور است.

chob va kaghaz

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم