صنایع چوب و MDF کاج سفید

شرکت ماهون چوب قم

صنایع چوب و MDF کاج سفید

کابینت

کابینت MDF درجه یک ایرانی

۴۰۰۰۰۰ تومان

کابینت تمام MDF ،High Gloss ایرانی

۴۸۰۰۰۰ تومان

کابینت MDF مات ترک

۴۴۰۰۰۰ تومان

کابینت تمام MDF مات ایگر اتریش یا اسپانیا

۵۲۰۰۰۰ تومان

کابینت تمام MDF ، High Gloss ترک

۵۷۰۰۰۰ تومان

کابینت تمام MDF مات دارای درب هایی با پروفیل قابی ترک و ورق ۸ میل بین درب ها

۶۲۰۰۰۰ تومان

کابینت تمام MDF ممبران وکیوم CNC

۶۵۰۰۰۰  تومان

صفحه شرکتی یک لب نیم گرد درجه یک مات

۸۰۰۰۰ تومان

صفحه شرکتی یک لب نیم گرد طرح سنگ براق

۱۱۰۰۰۰ تومان

صفحه شرکتی ۵ سانتی سفارشی یک لب نیم گرد

۱۳۰۰۰۰ تومان

صفحه شرکتی ۶٫۵ سانتی یک لب نیم گرد

۱۵۰۰۰۰ تومان

آدرس دفتر مرکزی:شیراز،خیابان قدمگاه شرقی ،نبش کوچه ۱۲،جنب خیاطی،گروه صنایع چوب کاج سفید

تلفن تماس: ۳۸۳۱۵۰۰۶-۰۷۱

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

مدیر:زهیر حیدری

وبلاگ: whitepine.blogfa.com
E-mail:zohairhaydari@yahoo.com

آدرس : شیراز، خیابان سیاحتگر، خیابان قدمگاه شرقی، نبش کوچه ۱۲

 

 

روکش HPL چیست؟

فرمیکا با اسم اختصاری HPL که مخفف High Pressus Laminate می باشد. که یک کلمه اسپانیایی و معرف ورقه ای است مرکب از چندین لایه ساخته شده از

الیاف مثل کاغذ، آغشته به رزین های عمل کننده درگرما که تحت تاثیر حرارت و فشار ۵ مگا پاسکال به هم چسبیده باشند. یک یا در سطح فرمیکایی می تواند از ورقه های رنگی یا تزئینی آغشته به رزین ملامین پوشیده شود. در ایران به تولید ورقه های فرمیکای ضد حرارت و رطوبت پرداخته می شود و در حال حاضر از کشورهایی نظیر هند، ترکیه و سوریه و … نیز وارد می شود. مواد اولیه معمولی جهت ساخت فرمیکا یا HPL عبارتند از کاغذ کرافتک، کاغذ دکوراتیو، رزین فنلیک و رزین ملامین.

خصوصیات روکش فرمیکا:

۱- مقاومت های رطوبتی، که مقاوم در برابر آب و بخار و بدون ترک خوردگی و ورقه شدن هستند.

۲- مقاومت های حرارتی: دارای تحمل دمای خشک و شوک حرارتی تا دمای°۱۸۰ سانتی گراد داری مقاومت در برابر حرارت سیگار بدون باقی ماندن اثر آن و تغییرات ابعادی در دمای بالا کمتر از ۳% می باشد.

۳- سایر مقاومتها به دلیل استفاده از جسب رزین فنولیک در تولید فرمیکا در مقابل جریان الکتریسیته مقاوم بوده و به دلیل استفاده از چسب رزی ملامین در سطح لایه باعث مقاومت رویه در برابر اسیدهای ضعیف می باشد.

HDF چیست؟
۲)HDF های قالب گیری شده

در این روش HDF به شکل خاصی که در پرس به آن داده می شود تولید شده و همانند روش قبل روی آن شیارهای طرح چوب ایجاد می شود این ورق ها با ضخامت ۳ میلی متر و تقریبا در طرح ۶ طرح مختلف و جود دارد.

ورقهای HDF قابلیت رنگ پذیری دارند.رنگ شده دربهای HDF از زیبایی خاصی برخوردارند.

۳-HDF های روکش شده(PVC,HPL )

ورق های HDF را می توان با روکش های ملامینه ) HPL ) روکش کرد همچنین این محصول را می توان بوسیله پرس ممبران روکش PVCکرد.

درب HDF برای چه فضاهایی مناسب است؟

استفاده از درب HDF بیشتر برای اطاق خواب و سرویس های بهداشتی می باشد اما به واسطه چگالی بالای ورق HDF واستحکام خوب آن می توان از درب HDF برای درب ورودی آپارتمان ها نیز استفاده کرد .البته پیشنهاد می شود در صورت استفاده از ورق مسطح برای درب ورودی دو ورق ۳میل HDF روی هم پرس شود.انجام این کار باعث می شود هم استحکام درب HDF به میزان قابل توجهی بالا بود هم عمق شیار های CNC نیز افزایش یابد که به زیبایی کار می افزاید.

با توجه به قیمت مناسب و استحکام بالا استفاده از درب HDF در ساختمان ها طی ۱۰ سال اخیر بسیار زیاد شده( مخصوصا درب HDF قاب دار) است و همین امر باعث شده مصرف کننده های نهایی به دنبال درب های جدید تری باشند هر چند بعضی از این دربها عمر مفید کمتری دارند .لذا برای ایجاد تنوع می توان با استفاده از ورق های مسطح و استفاده از دستگاه CNC می توان تنوع طرح درب HDF را نامحدود و مطابق با هر سلیقه ای ارائه داد.

توجه:متاسفانه هنگام رنگ آمیزی درب HDF قسمت زیرین درب به علت در دید نبودن رنگ نمی شود و در صورت استفاده از دربHDFبرای سرویس های بهداشتی چوب زیر دربHDF آب را به خود جذب کرده و مرور زمان ورق HDF را از بین می برد .همچنین عده ای ورق های گالوانیزه را از سمت داخل سرویسهای بهداشتی در قسمت پایین درب نصب می کنند این حرکت باعث جلوگیری از پوسیدگی نمی شودبلکه تنها پوسیدگی را پنهان می کند و محل مناسبی برای تخم گذاری سوسک فراهم می شود.

ya2l9tqijlko ۱۴۱۶۶۴۸۲۸۶

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم