طرحهای زیبا و جادار از سرویس اتاق خواب نوزاد

شرکت ماهون چوب قم

 

 

۲-Sismoony-0-300x176

 

طرح های فوق العاده شیک و کاربردی سرویس اتاق خواب ، تخت  و کمد نوزادی این نوشته ، توسط برترین طراحان دنیا طراحی شده اند. این طرحها در عین زیبایی، نیازهای اتاق نوزاد را در نظر گرفته و بهترین فضا را برای نوزادان تامین می کنند.

اگر در حال تهیه سیسمونی برای نوزاد دلبندتان هستید، حتما این طرح ها را قبل از خرید ببنید.

طرح شیک سرویس تخت و کمد نوزادی برای نی نی های پسر :

در این طرح سرویس نوزاد به رنگ سفید انتخاب شده، ودیوارها، پشه بند و حوله ها و دیگر لوازم سیسمونی نوزاد به رنگ آبی انتخاب شده است.

۲-Sismoony-1-258x300

 

 

 

 

سیسمونی سفید و قرمز برای نوزاد دختر:

شاید هرگز به  اینکه دیوار اتاق نوزاد را به رنگ طوسی در بیاورید، فکر نکرده باشید. در این عکس، سرویس اتاق خواب سفید رنگ – که به راحتی از فروشگاه های فروش لوازم و سیسمونی نوزاد می توان خرید-  با المان های قرمز رنگ ترکیب شده و جلوه چشمگیر و زیبایی به اتاق نوزاد داده است. در این اتاق فرش ، صندلی، جعبه ها و دیگر لوازم خرده ریز نوزاد، به رنگ قرمز انتخاب شده است.

۲-Sismoony-2-300x224

نکته مهم برای صرفه جویی : با تهیه چنین سرویس اتاق خواب و سیسمونی نوزادی- که دارای کمدهای کافی است- در سالهای بعد فقط به تعویض تخت نوزاد نیاز است و تا سال های سال ، کمدها قابل استفاده خواهند بود. دقت نمایید که کمد دو لته بزرگ بعدا هم به عنوان کمد لباس قابل استفاده است. کمد کوتاه کابینتی، که  برای نوزاد به عنوان جای تعویض به کار می رود، بعد ها برای قرار دادن لوازم و اسباب بازی قابل استفاده است. قفسه ایستاده انتهای اتاق هم به عنوان کتابخانه بعدا قابل استفاده است. اگر تصمیم دارید که از ایده تعویض تخت استفاده کنید، توصیه می شود سرویس را از جنسی با دوام و رنگهای سفید یا رنگ چوب انتخاب کنید.

سرویس اتاق خواب سفید در اتاق صورتی برای سیسمونی نوزاد دختر:

این طرح زیبا و جا دار، مانند طرح بالا، به خوبی با تعویض تخت برای سالهای بعد قابل استفاده است

 

۲-Sismoony-3-300x193

 

طرح جا دار و شیک تخت نوزادی برای سیسمونی نوزاد  پسر:

در این طرح میز تعویض در پایین تخت قرار گرفته و برای سالهای بعد قابل جدا شدن است. میز تعویض پس از جداشدن به عنوان پاتختی برای کودک قابل استفاده است و پس از برداشتن آن ، طول تخت زیاد شده و نرده ها برداشته می شود.

طرح رنگ چوب تخت و کمد نوزادی با ویترین پایین تخت:

رنگ چوب شیک و زیباست و به ندرت احساس دل زدگی ایجاد می کند. پشه بندی لیمویی این طرح برای اتاق خواب نوزاد، هم برای نوزادان دختر و هم برای نوزادان پسر قابل استفاده است. ویترین پایین تخت هم زیبایی این طرح ساده وشیک را دو چندان کرده است.

 

۲-Sismoony-5-300x224

تخت با میز تعویض قابل جداشدن برای سیسمونی نوزاد:

همانطور که در بالا گفته شد، میز تعویض پایین تخت این طرح ها، پس از جداشدن به عنوان پاتختی برای کودک در سالهای بعد قابل استفاده خواهد بود.

۲-Sismoony-4-300x206

 

۲-Sismoony-7-300x203

 

 

منبع:mashini.ir

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم