قم دومین قطب تولید مبلمان و مصنوعات چوبی کشور

شرکت ماهون چوب قم

قم – ایرنا – مدیرعامل شهرکهای صنعتی قم گفت: این استان دومین قطب تولید مبلمان و مصنوعات کشور است.

به گزارش دریافتی ایرنا ، روح الله ابراهیمی درگفت وگویی اظهار داشت: درحال حاضرچهار هزار واحد تولیدی در رسته های مختلف چوب درقم فعال است که زمینه اشتغالزایی مستقیم بیش از ۲۰ هزار نفر را فراهم کرده اما این ظرفیت آنچنان که باید و شاید مورد توجه واقع نشده است.

وی اظهار داشت: دراین راستا سومین همایش صنعت چوب استان قم با حضور تولید کنندگان، مسئولین استانی و کشوری چهارشنبه ۳۰ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۴ در مجتمع وتوس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: برگزاری این همایش، در کنار ایجاد فضایی برای تبادل اندیشه و همفکری بین بخش خصوصی و دولتی، می تواند به معرفی هر چه بهتر خوشه مبلمان قم کمک نماید.

ابراهیمی همچنین تقدیر از پیشکسوتان و منتخبین صنعت چوب استان را از دیگر اهداف برگزاری سومین همایش چوب دانست و افزود: با توجه به وجود فعالان با تجربه و با سابقه در این حوزه در قم، امسال نیز مانند گذشته از تعدادی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات موجود در صنعت چوب استان، افزود: طرح این مسائل با مسوولان قم توسط تولید کنندگان از دیگر اهداف مدنظر برگزاری این همایش به شمار می رود.

ابراهیمی گفت: صنعت چوب در کنار صنایعی دیگری همچون کفش ماشینی، فرش دستباف،سوهان و چاپ و نشر از جمله عوامل و محرک های رشد و توسعه در این استان به شمار می روند.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم