ماشین آلات صنعتی لامیکو

شرکت ماهون چوب قم

لامیکو تولید کننده ، تامین کننده ، فروشنده و ارائه دهنده خدمات در زمینه ماشین آلات صنعتی ، با هدف

ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی و کمک به خود اشتغالی و کار آفرینی در سطح کشور است . اعضاء این مجموعه با سابقه طولانی در این زمینه و دارا بودن دانش فنی و توان عملی امکان ارائه خدمات مناسبی را برای مشتریان خود دارند. با توجه به اینکه داشتن ماشین آلات و ابزار آلات با کیفیت و به روز امروزه یکی از مزیت های بزرگ در تولید رقابتی بوده و تامین آن از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان و خدمات دهندگان می باشد ، لذا وجود مجموعه هایی با توانایی علمی و عملی بالا و متخصص در زمینه تولید و یا واردات این ماشین آلات فلزات و چوب و همچنین ارائه خدمات مشاوره و مهندسی تامین برای این قشر زحمت کش و دلسوز جامعه نیاز جامعه رو به پیشرفت امروز ما است . همانطور که میدانیم هر روزه به فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی دبیرستانی و هنرستانی کشور افزوده می شود ، حال آنکه فرصت های شغلی جدید بسیار محدودی در اختیار آنها وجود دارد . بنابر این تشکیل مجموعه های تولیدی و خدماتی با سرمایه های کم و زیاد توسط خود این افراد می تواند باعث خود اشتغالی ، کار آفرینی و نهایتا تولید و پیشرفت کشور شود . این مجموعه در راستای تامین ماشین آلات و ابزار آلات صنعتی همچون ماشین های تراش ، ماشین های فرز ، ماشین های سی ان سی ، ماشین های برش لیزر ، ماشین های برش پلاسما ، ماشین آلات خم کاری ، ماشین آلات چند کاره و سایر ماشین آلات صنعتی دست تمامی کار آفرینان ، تولید کنندگان و افرادی را که قصد خود اشتغالی در زمینه های مختلف صنعتی را دارند به گرمی می فشارد و تمامی توان خود را جهت نیل به این اهداف بزرگ به کار می بندد .
دستگاه های دستی و ان سی چند کاره تراش ، فرز و دریل کوچک و متوسط با ابعاد تراش حدود ۱۲۵۰ میلیمتر و قطر کار گیر حدود ۳۰۰ میلیمتر و ابعاد تراش ۱۰۰ ملیمتر در ۱۸۰ میلیمتر به صورت یک مجموعه که جهت تراشکاری ، فرزکاری و سوراخکاری قطعات با ابعاد کوچک و متوسط با جنس های متنوع از جمله آلومینیوم ، فولاد ، استیل ، برنج ، مس و … در کارگاه های کوچک و بزرگ قابل استفاده اند. این دستگاه ها در حال حاضر در بسیاری از کشورها از جمله کشور های اروپایی و آمریکا جهت تراش کاری ، فرز کاری و سوراخ کاری قطعات صنعتی در حال استفاده اند این دستگاه ها با توجه به قیمت مناسب و ابعاد کوچک و متوسط می تواند در بسیاری از مکان ها حتی مکان های غیر کارگاهی و حتی به عنوان یک ابزار تراش فرز و دریل در بسیاری از کارگاه های صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار گیرد .

آدرس:تهران- خیابان آزادی- ضلع غربی دانشگاه صنعتی شریف- خیابان صادقی- انتهای هشتم- بن بست دریا- پلاک ۸- واحد ۴

سایت:www.lathemill.ir

 ایمیل:sales@lathemill.ir

  • تلفن: ۶۶۰۸۸۴۳۸ -۰۲۱
  • فکس: ۶۶۰۸۸۴۳۸ -۰۲۱
  • موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

Lamico-300Lamico-11Lamico-250Lamico-270Lamico-330Lamico-400Lamico-500Lamico-520

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم