ماشین سازی نورانی

شرکت ماهون چوب قم

ماشین سازی نورانی مفتخر است که محصولاتی تولید می نماید که طی پروسه مهندسی طراحی گردیده و با روشهای استاندارد تولید و عرضه می گردد و در عین حال دارای قیمتی معقول بوده و قابل رقابت با انواع مشابه می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید و یا از سایت ما دیدن فرمایید.  مهندس نورانی www.smartcam.ir

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

ماشین سازی نورانی بزرگترین تولید کننده دستگاههای سی ان سی چوب و ام دی اف ، پلاسما و هوا گاز ، پانل بر افقی و عمودی ، پرس وکیوم و سایر دستگاههای صنعتی در شمال غرب کشور ، محصولات جدید خود را با کیفیتی عالی و قیمتهای استثنایی عرضه می نماید. دستگاههای سی ان سی با قابلیت برنامه ریزی گسترده و ایجاد طرحهای جدید در کمترین زمان ممکن و تولید محصولات با بالاترین سرعت و کیفیت ، امروزه جزء لاینفک یک کارگاه تولیدی می باشد .

استفاده از دستگاههای سی ان سی هزینه تولید را کاهش داده و باعث سود آوری بیشتر می باشد . دستگاههای سی ان سی برای آنکه عمر مفید بالا و استهلاک پایین داشته باشند باید به روش استاندارد و مهندسی شده تولید گردند.

متاسفانه بسیاری از شرکتهای تولید کننده ، حتی مشهور و معروف ،برای کسب سود بیشتر و تولید سریع تر و عدم هزینه گذاری در طراحی دستگاه سی ان سی  ، بسیاری از مراحل ساخت مثل تراشکاری های اصولی را از روند تولید خود حذف نموده اند . اینگونه دستگاهها استهلاک بالا داشته و در صورت تعویض قطعه و یا سرویسکاری از تنظیم خارج شده و دقت لازم را نخواهند داشت . لذا لازم است هنگام خرید یک دستگاه سی ان سی به قسمتهای تراشکاری شده دقت گردد . محل نصب دنده شانه ای ، ریل و واگن ها در هر سه محور تراشکاری شده باشد . سیم کشی تابلو برق با شماره گذاری سیم ها و یا استفاده از سیمهای رنگی مختلف تفکیک شده باشد تا در آینده براحتی بتوان عیب یابی نمود . از قطعات استاندارد در ساخت قسمتهای برقی و مکانیکی استفاده گردد تا هر زمان قابل تهیه یا بروز رسانی باشد. همچنین از نظر خدمات پس از فروش پشتیبانی گردد، اکثر دستگاههای وارداتی در این زمینه ضعف اساسی دارند یا تکنسین مجرب ندارند و یا قطعات آنها در بازار سیاه به قیمتهای بالا عرضه می شود .

ماشین سازی نورانی مفتخر است که محصولاتی تولید می نماید که طی پروسه مهندسی طراحی گردیده و با روشهای استاندارد تولید و عرضه می گردد و در عین حال دارای قیمتی معقول بوده و قابل رقابت با انواع مشابه می باشد .

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم