مبلمانی به رنگ سفید

شرکت ماهون چوب قم

اغلب ما برای خرید مبلمان به سراغ رنگهای تیره می رویم,علت اصلی انتخاب رنگ تیره در اکثریت مردم تمیز ماندن مبلمان است.استفاده از رنگهای متداول در تهیه مبلمان باعث یکنواختی در دکوراسیون منازل شده است.

گاه استفاده از رنگهای روشن بخصوص رنگ سفید باعث ایجاد فضایی دلباز و آرامش بخش در اتاق نشیمن می شود.اگر تصمیم به خرید مبلمانی سفید گرفته اید برای اینکه محیط خانه را دلپذیرتر کنید از توصیه های زیر استفاده کنید.

بله,قطعا رنگ سفید زیباست,اما باید به کارگیری آن در فضای خانه را مدیریت کرد,در غیر این صورت حال و هوای خنثی و بی روح به محیط می دهید.استفاده صحیح از مبلمان ویادکوراسیون سفید وست کردن سایر رنگها در کنار آن باعث ایجاد فضایی پاک و روشن می شود.اگر مبلمان سفید در اتاق چیدمان باشد می توانید از کوسن های رنگی به رنگهای شاد مانند آبی,قرمز وزرد استفاده کنید.در کنار مبلمان سفید از پرده های رنگی زیبا استفاده نمایید.رنگها باعث جلوه بیشتر مبل های سفید در منزل شماست.

انتخاب یک کاغذ رنگی گلدار یا طرح دار که طرح های رنگی دارد,در کنار مبلمان سفید نتیجه حیرت انگیزی خواهد داشت.رنگهای متنوع در کاغذ دیواری می تواند مبلمان سفید را در کانون توجه همه قرار بدهد.در کنار این مبلمان می توانید از پرده هایی با طرح کاغذ دیواری یا پرده های سفید گل دار که با بقیه مبلمان هم خوان باشد,استفاده نمایید.بکارگیری یک گلدان سرامیکی سفید,زیبایی اتاق نشیمن شما را کامل می کند بخصوص اگر در آن چند شاخه گل رز قرمز قراردهید.

البته انتخاب مبل سفید علاوه بر زیبایی دردسرهای خودش را هم دارد.رنگ سفید,کوچک ترین لکه وکثیفی را به وضوح نشان می دهد,پس به یاد دداشته باشید اگر مبلمانسفید انتخاب کنید به ویژه اگر در خانه فرزند خردسال دارید این مبلمان را از نوع قابل جدا شدن انتخاب کنید,در این صورت شما می توانید به راحتی نشیمنگاه,پشتی وسایر بخش های مبل را جدا کرده وبشویید.

رنگ سفید در مبلمان می تواند کسل کننده باشد,بنابراین اگر در دکور اتاق از مبلمان سفید استفاده می کنید حداقل کوسن های آنرا از رنگهای متفاوت وشاد انتخاب نمایید.به یاد داشته باشید وقتی مبلمان سفید را در منزلتان چیدمان می کنید باید همواره آنرا مرتب نگه دارید.مرتب نگه داشتن یکی از نکات اساسی در زیبایی دکوراسیون سفید خانه شماست.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم