مبلمان اداری آدینا

شرکت ماهون چوب قم

مبلمان اداری آدینامبلمان اداری آدینا مبلمان اداری آدینا تولید انواع مبلمان ، صندلی ، پارتیشن و کانتر های اداری , آدینا یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری از قبیل مبلمان ، صندلی ، پارتیشن و کانتر می باشد.این شرکت با هدف کسب رضایت مشترین با استفاده از استاندارد های طراحی و تولید برای ورود به بازار های بین المللی

تولید انواع مبلمان ، صندلی ، پارتیشن و کانتر های اداری
آدینا یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید لوازم اداری از قبیل مبلمان ، صندلی ، پارتیشن و کانتر می باشد.
این شرکت با هدف کسب رضایت مشترین با استفاده از استاندارد های طراحی و تولید برای ورود به بازار های بین المللی در کنار بازار های داخلی می باشد و به همین دلیل یکی از پیش تازان در زمینه ارائه ی محصولات می باشد.
آدینا سعی دارد برای طراحی دکوراسیون مورد نظر شما به ایده های شما اهمیت ویژه ای بدهد و به همین دلیل گروه طراحی این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز فضایی مجازی با استفاده از ایده های شما طراحی می کنند و در اخر با استفاده از این فضای مجازی از لوازمی که شما قصد حذف آنها را ندارید در کنار مبلمان اداری جدیدی که سفارش می دهید استفاده می کنند.

گروه طراحی آدینا برای راحتی شما از تناسب میان مبلمان و پست افراد برای طراحی استفاده کرده و برای هر پست محصول خاصی را عرضه می نماید .زیبایی و کارایی مبلمان اداری یکی از فاکتور های مهمی می باشد که در مرحله طراحی شرکت مبلمان اداری آدینا به آن توجه بسیار زیادی می شود.
گروه فروش آدینا با توجه به بودجه ای که شما برای طراحی فضای و مبلمان اداری خود در نظر دارید به شما پیشنهاداتی می دهد و جنس مبلمان شما را با توجه به بودجه شما انتخاب می کند.
جنس کالای ارزان قیمت دلیلی بر کیفیت پایین تر محصولات نمی باشد زیرا تمامی محصولات شرکت مبلمان اداری آدینا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.
گروه طراحی آدینا برای جلب رضایت تمامی مشتریان تمامی سفارشات را با هر مقدار هزینه ای برسی می کند و تمامی نظرات شما برای طراحی فضا و مبلمان اداری در نظر می گیرد.
همچنین شما می توانید برای درخواست نمایندگی شرکت به سایت گروه تولیدی مبلمان اداری آدینا مراجعه فرمایید.
مبلمان اداری آدینا
برخی از مشتریان آدینا :
شرکت سهامی بیمه البرز
بانک مهر اقتصاد
های وب
شهر داری تهران
وزارت ورزش و جوانان
تهران – همت غرب – خیابان سردار جنگل – نبش بهار شرقی – پلاک ۱۰۰ -ساختمان آرامان – طبقه پنجم – کد پستی : ۲۱۴۷۶۸۵۶۹۶۳شنبه تا چهار شنبه : ۷:۳۰ الی ۱۷ پنج شنبه ها : ۷:۳۰ الی ۱۳بازدید و اندازه گیری رایگان – طراحی ۳D رایگان۰۲۱۴۴۸۹۱۰۶۲-۰۲۱۴۴۸۹۱۰۵۶-۰۲۱۴۴۸۹۱۰۵۳-۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۷-۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۶
سایت:www.Adina-Co.com

Untitled-1   ۲Untitled-3 Untitled-4 Untitled-5

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم